مرادی: جام فجر باقدرت و باشکوه برگزار خواهد شد

به گزارش مجله آزمون اول، رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: جام فجر را با قدرت و باشکوه در تهران میزبانی خواهیم کرد تا بار دیگر شاهد برافراشته شدن پرچم مقدس کشورمان در عرصه های جهانی باشیم.

مرادی: جام فجر باقدرت و باشکوه برگزار خواهد شد

به گزارش خبرنگاران، علی مرادی در دیدار با مسئولان ورزش کشور در راستای ایجاد تغییراتی در نحوه برگزاری جام بین المللی فجر، گفت: باید تشکر ویژه خودم را به عنوان نماینده خانواده بزرگ وزنه برداری از سلطانی فر، وزیر ورزش و صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک داشته باشم که عنایت و توجه ویژه ای به این ورزش دارند. بی تردید چنین حمایت ها و توجهاتی موجب می گردد تا شاهد تداوم نتایج درخشان و قهرمانی هایی باشیم که در این سال ها کسب شده است.

وی اضافه کرد: باید تشکر ویژه ای نیز از دکتر داورزنی معاون قهرمانی وزارت ورزش نیز داشته باشم که همیشه نگاه حمایتی به وزنه برداری داشته و در این مقطع نیز با تمام قدرت وارد میدان شد تا بتوانیم میزبانی شایسته دیگری را به ثبت برسانیم که در این جهت، دکتر فرامرزیان نیز همیشه نهایت همکاری و توجه را داشته اند که قدردان تمام این موارد هستیم.

رئیس فدراسیون وزنه برداری با اشاره به کوشش ویژه دکتر قریشی رئیس هیئت استان خوزستان و تمامی همکاران وی برای امکان میزبانی و تشکر از آنها، مطرح نمود: در این چند روز، تماس های مکرری از استان های مختلف داشتیم تا میزبانی این دوره را که بایستی در اسفند ماه برگزار گردد، دریافت نمایند که با توجه به کم بودن زمان، امکان آن برای سال جاری فراهم نیست؛ اما خرسندیم که وزنه برداری به چنین جایگاهی رسیده که تمامی کشور را در کنار خود می بیند.

مرادی ادامه داد: باید تقدیر و تشکر خود را از بذل توجه آقایان کمانه مدیرکل استان فارس و فتاحی مدیرکل استان خراسان رضوی اعلام کنم که در این روزها پیگیر میزبانی جام فجر بودند. در اینجا، تقدیر ویژه ای نیز از شورای محترم شهر مشهد مقدس و به ویژه دکتر رمارم دارم که حمایت های آنها از وزنه برداری را فراموش نخواهیم کرد.

رئیس فدراسیون وزنه برداری در سرانجام با تشکر از تمامی پیشکسوتان، زحمتکشان و علاقه مندان به این ورزش در سراسر کشور که زمینه اعتلای آن را در کشور و دنیا فراهم نموده اند، مطرح نمود: با حمایت های ویژه وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک، جام فجر را با قدرت و باشکوه در تهران میزبانی خواهیم کرد تا بار دیگر شاهد برافراشته شدن پرچم مقدس کشورمان در عرصه های دنیای باشیم.

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 625

به "مرادی: جام فجر باقدرت و باشکوه برگزار خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرادی: جام فجر باقدرت و باشکوه برگزار خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید