تیم بسکتبال نفت به جام باشگاه های آسیا می رود

به گزارش مجله آزمون اول، سرپرست تیم بسکتبال نفت آبادان خبر عدم اعزام این تیم به رقابت های جام باشگاه های آسیا را تکذیب کرد و گفت: نفت با قدرت در رقابت های آسیایی حاضر می گردد.

تیم بسکتبال نفت به جام باشگاه های آسیا می رود

به گزارش خبرنگاران، در حالی که تیم بسکتبال نفت آبادان توانست عنوان قهرمانی لیگ برتر بسکتبال را کسب نموده و به عنوان نماینده ایران در رقابت های قهرمانی آسیا 2019 معرفی گردد، خبری مبنی بر عدم حضور این تیم در رقابت های جام باشگاه های آسیا منتشر شد که مسئولان این باشگاه این خبر را تکذیب کردند.

سام بوشهری سرپرست تیم بسکتبال نفت آبادان در گفت و گو با خبرنگاران، ضمن تکذیب این خبر گفت: به هیچ عنوان مسئولان باشگاه چنین تصمیمی ندارند و نفت با قدرت و توان بالا در رقابت های قهرمانی آسیا حاضر خواهد شد.

او ادامه داد: طرفداران نفت آبادان نگران نباشند، قول می دهیم که با تیمی قدرتمندتر از لیگ در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت نموده و برای موفقیت بجنگیم. آقای کبیر از پیشکسوتان بسکتبال ایران هستند و وقتی که چنین صحبت های نادرستی را مطرح می نمایند باعث نگرانی طرفداران ما می گردد. شاید اگر فرد دیگری چنین صحبتی را مطرح کند کسی جدی نگیرد اما، آقای کبیر از بزرگان بسکتبال است و با مطرح کردن چنین صحبت های نادرستی باعث نگرانی آبادانی ها می شوند. با این حال ما این خبر را تکذیب می کنیم.

بوشهری در خاتمه گفت: مسابقات جام باشگاه های آسیا به دلیل برگزاری مسابقات جام جهانی 2019 چین اواخر شهریور ماه برگزار خواهد شد که با تمام توان در این مسابقات حاضر می شویم.

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 1246

به "تیم بسکتبال نفت به جام باشگاه های آسیا می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم بسکتبال نفت به جام باشگاه های آسیا می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید