آل نعمه: باشگاه باعث نابودی استقلال خوزستان شد

به گزارش مجله آزمون اول، استقلال خوزستان در نیم فصل اول با وجود کسب 12 امتیاز به دلیل اینکه 6 امتیاز از این تیم کسر شد در قعر جدول نهاده شد. احمد آل نعمه مدافع باتجربه استقلال خوزستان در مورد وضعیت این روزهای تیمش، شرایط مالی و... صحبت می نماید.

آل نعمه: باشگاه باعث نابودی استقلال خوزستان شد

* * *

شرایط استقلال خوزستان در نیم فصل اول چطور بود؟

شرایط تیم ما از لحاظ نتیجه گیری، کسب امتیاز و انجام فوتبال قابل قبول بسیار خوب بود. تنها دغدغه ما مساله امکانات و رسیدگی به تیم بود. ما تیم جدیدی را تشکیل داده بودیم. بازیکنان، کادرفنی و... جدید و جوان بودند. تیم احتیاج به دلگرمی و رسیدگی داشت. با همه این مسائل نتایج خوبی گرفتیم و اگر 6 امتیاز از تیم کسر نمی شد می توانستیم نتایج بهتری هم کسب کنیم.

این نگرانی در مورد استقلال خوزستان وجود دارد که با جرایمی بعدی مثل خطر سقوط به لیگ پایین تر رو به رو گردد؟

بله، این مسائل هم هست. هیچ پیگیری در این رابطه نشده و باشگاه باید به این موضوع رسیدگی کند. اعضای تیم کوشش می نمایند اما هیچ پیگیری نمی گردد و به همین راحتی امتیازات تیم کسر می گردد. بازیکنان باتجربه و حتی جوانان تیم آبروی شان را از سر راه نیاورند که چند سال بعد بگویند استقلال خوزستان فلان سال سقوط کرد و فلان بازیکنان در این تیم بازی می کردند. از لحاظ تیمی شرایط خوبی داشتیم. تیم های بزرگ لیگ 5، 6 بازیکن ما را می خواهند و حتی 2 بازیکن ما را تیم های خارجی می خواستند. متاسفانه خود باشگاه تیم ما را نابود کرد. تعجب می کنم تیمی که کل هزینه اش سه و نیم میلیارد و کمتر از پول بازیکنان خارجی باشگاه های دیگر است چطور نمی تواند از عهده هزینه ها بر بیاید. در این شرایط باید فاتحه تیم را خواند.

وضعیت دریافتی بازیکنان به چه صورت است؟ آیا همچنان همان 20 درصد را دریافت نموده اید؟

بله، ما همان 20 درصد را دریافت کردیم.

با این شرایط که پنجره استقلال خوزستان بسته شده آیا باید این تیم را گزینه سقوط بدانیم؟

با این وضعیت امید من خیلی کمرنگ شده. باید پنجره باز گردد و تیم تقویت گردد. اگر این اتفاق نیفتد مسائل ما خیلی بیشتر از خواهد شد.

250-9

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 418

به "آل نعمه: باشگاه باعث نابودی استقلال خوزستان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آل نعمه: باشگاه باعث نابودی استقلال خوزستان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید