جباری: تمام هدف ما ماندن در لیگ برتر است، همه جهان به یک سمت می روند و ما به سمتی دیگر

به گزارش مجله آزمون اول، مربی تیم فوتبال گل گهر گفت: تمام هدف ما ماندن در لیگ برتر است و حیف است تیمی با این امکانات، شرایط و زیرساخت ها در دسته یک کار کند.

جباری: تمام هدف ما ماندن در لیگ برتر است، همه جهان به یک سمت می روند و ما به سمتی دیگر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مجتبی جباری بعد از شکست 2 بر یک گل گهر مقابل استقلال در مورد نتایج این تیم گفت: سرمربی در مورد تیم تصمیم گیرنده است و نقش اصلی را دارد و من هم هر چقدر بتوانم کار و کوشش می کنم تا یاری کنم، اما مسائل ما کم نیست.

وی در مورد اینکه چه زمانی می تواند روی نیمکت مربیگری تیم فوتبال گل گهر بنشیند، گفت: اواخر ماه جاری کلاس های B برگزار می گردد و فکر می کنم با ثبت نام در این کلاس ها مسائل حل گردد.

مربی تیم فوتبال گل گهر در مورد اعتراض بازیکنان این تیم روی گل دوم استقلال بیان نمود: ما هم زنده بازی را نگاه می کردیم و نتوانستیم صحنه آهسته را ببینیم، اما فکر می کنم سطح داوری ها مانند سطح لیگ است.

جباری در مورد شرایط فنی گل گهر بیان نمود: گل گهر به لحاظ ساختاری و باشگاهی شرایط خوبی دارد و از انسجام خوبی در مدیریت برخوردار است. تمام هدف ما ماندن در لیگ برتر است و حیف است تیمی با این امکانات، شرایط و زیرساخت ها در دسته یک کار کند. کار سخت است به خصوص برای تیم هایی که در این شرایط قرار می گیرند و باید ببینیم چه کاری باید انجام بدهیم.

وی در مورد غیبت تماشاگران در این بازی گفت: عدم حضور تماشاگران نشان دهنده اقتصاد مریض فوتبال ایران است. هیچ تیمی را در جهان نمی توان به لحاظ تماشاگر محروم کرد، چرا که درآمد هنگفتی را از آن تیم محروم می کنید. در فوتبال ایران باشگاه ها درآمد زیادی از بلیت فروشی ندارند و به نظر من محروم کردن تماشاگران راه خوبی نیست. در حالت عادی بازی های جذابیتی ندارد و تماشاگر هم که نباشد بدتر می گردد. وقتی که مربی می شوید و بازی ها را بررسی می کنید متوجه می شوید همه جهان به یک سمت دیگر در حال حرکت هستند و ما به یک طرف دیگر می رویم.

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 3096

به "جباری: تمام هدف ما ماندن در لیگ برتر است، همه جهان به یک سمت می روند و ما به سمتی دیگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جباری: تمام هدف ما ماندن در لیگ برتر است، همه جهان به یک سمت می روند و ما به سمتی دیگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید