توضیحات فروتن در خصوص تغییر نتیجه مبارزه دو کشتی گیر در جام تختی، داوران محروم می شوند

به گزارش مجله آزمون اول، رئیس کمیته داوران فدراسیون کشتی در مورد تغییر نتیجه مبارزه نفر اول وزن 65 کیلوگرم کشتی آزاد جام تختی با حریف جوانش توضیحاتی ارائه کرد.

توضیحات فروتن در خصوص تغییر نتیجه مبارزه دو کشتی گیر در جام تختی، داوران محروم می شوند

ناصر فروتن در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص آنالیز مجدد داوری مبارزه سه کشتی گیر در جام بین المللی کشتی آزاد تختی به درخواست مدیر تیم های ملی گفت: ما در روزهای گذشته درخواستی را از مدیر تیم های ملی دریافت کردیم که خواهان بازنگری مجدد داوری مبارزه میثم نصیری با امیرمحمد یزدانی و امیرحسین مقصودی شده بود. به همین دلیل ما هر دو کشتی را در شیراز همزمان با برگزاری جام بین المللی کشتی فرنگی تختی در حضور نماینده اتحادیه جهانی، بنده و دبیر کمیته داوران و همچنین رئیس کمیته داوران استان فارس آنالیز کردیم. مبارزه نصیری با امیرمحمد یزدانی مسئله ای نداشت و هرچند این مبارزه افت و خیزهای زیادی داشت اما همان نتیجه قبلی تایید شد. با این حساب نصیری همانطور که روی تشک هم برنده مسابقه با امیرمحمد یزدانی شده بود، در آنالیز مجدد نیز برنده شد و اشتباه داوری رخ نداده بود.

وی ادامه داد: اما کشتی بعدی بین میثم نصیری و امیرحسین مقصودی که پیش از این به سود نصیری تمام شده بود، بعد از آنالیز مجدد با نتیجه 7 بر 6 به سود مقصودی تمام شد. البته اشتباه مربی هم بود که درخواست چلنج نداد، چراکه اگر این اتفاق رخ می داد در همان لحظه و در کرمانشاه در حضور نماینده اتحادیه جهانی صحنه مشکوک مورد آنالیز قرار می گرفت و امتیاز در همان مسابقه برمی گشت اما مربی مقصودی کوتاهی کرد و چلنج اتفاق نیفتاد.

رئیس کمیته داوران با تاکید بر اینکه با داوران متخلف این مسابقه برخورد خواهد شد، توضیح داد: داوری که مسابقه میثم نصیری و امیرحسین مقصودی را قضاوت کرد ارمنی بود و ما نمی توانیم کاری انجام دهیم، اما دو تن از داوران خودمان رئیس تشک و قاضی بودند که با توجه به اینکه نتیجه تغییر نموده است، برای آنها حتما محرومیت در نظر گرفته خواهد شد.

فروتن همچنین در خصوص بحث داوری کشتی رضا گرایی و امین کاویانی نژاد که مورد اعتراض قرار گرفته نیز گفت: آن مبارزه هیچ مشکل داوری نداشت. ضربه فنی باید بیشتر از یک ثانیه و نزدیک به دوثانیه اتفاق بیفتد، ضمن اینکه دست کشتی گیر مجری فن هم در زیر بدن کاویانی نژاد بود و به همین دلیل ضربه فنی اتفاق نیفتاد.

سفر به تایلند: سفر به تایلند | تور تایلند ارزان، تور لحظه آخری، تور نوروز 98، بهار، تابستان، پاییز، زمستان را همراه ما باشید.

ساری فان: ساری فان | مجله سرگرمی،خبری و آموزشی اینترنتی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 5907

به "توضیحات فروتن در خصوص تغییر نتیجه مبارزه دو کشتی گیر در جام تختی، داوران محروم می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات فروتن در خصوص تغییر نتیجه مبارزه دو کشتی گیر در جام تختی، داوران محروم می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید