حسین نوری: امسال وقت دریافت طلای جهان است، پرچم کشتی فرنگی را بالا می بریم

به گزارش مجله آزمون اول، دارنده مدال برنز جهان با تاکید بر اینکه هدفش رسیدن به مدال های طلای بازی های آسیایی و مسابقات جهانی است گفت: امسال دیگر وقت دریافت مدال طلای جهان است.

حسین نوری: امسال وقت دریافت طلای جهان است، پرچم کشتی فرنگی را بالا می بریم

حسین نوری در گفت و گو با خبرنگاران، درباره آخرین شرایط خود برای حضور در رویدادهای پیش رو اظهار کرد: رقابت های انتخابی تیم ملی با سختی های زیادی که داشت تمام شد و اولین مرحله اردوی تیم ملی نیز در حال برگزاری است.امیدوارم بتوانم به فرایند خوب خود در اردوهای تیم ملی ادامه بدهم و با برنامه ریزی و آنالیز کادر فنی در بازی های آسیایی و مسابقات جهانی به موفقیت برسیم.

فرنگی کار وزن 87 کیلوگرم ایران درباره احتمال حضور در بازی های آسیایی اندونزی گفت:3 ماه قبل در رقابت های قهرمانی آسیا با حریفان آسیایی کشتی گرفتم و باید با همین حریفان در بازی های آسیایی روبرو شوم. در این رقابت ها به دنبال مدالی غیر از طلا نیستم و با همه توان آماده ام به مصاف حریفانم بروم.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر این هدفش کسب نشان طلا در مسابقات جهانی مجارستان است گفت: سال گذشته نیز باید به مدال طلای جهان می رسیدم اما مسائل داوری باعث شد در نهایت برنز بگیرم. انشاءالله با برنامه ریزی های صورت گرفته بتوانم امسال به طلای جهان برسم.

دارنده مدال برنز جهان در سال 2017 اضافه کرد: خدا را شکر امسال شرایط بسیار بهتری نسبت به سال گذشته دارم. سال گذشته تجربه و مدال مسابقات جهانی را نداشتم اما امسال خیلی با تجربه تر شده ام و امسال دیگر وقت دریافت مدال طلای جهان است. تمرینات تیم ملی بخوبی در جریان است و همه با انگیزه هستیم تا بهترین نتایج را برای کشتی ایران کسب کنیم.

نوری با تاکید بر اینکه کشتی فرنگی ایران خالی از مهره قابل اتکا نیست اظهار داشت: ما مهره های خوبی در تیم ملی داریم که می توانند برای کشتی افتخارآفرینی کنند. همه نفرات بخوبی در حال تمرین هستند و مطمئن باشید اگر در روز مبارزه نیز همینطور باشند پرچم کشتی فرنگی در بازی های آسیایی و مسابقات جهانی بالا خواهد بود.

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 6296

به "حسین نوری: امسال وقت دریافت طلای جهان است، پرچم کشتی فرنگی را بالا می بریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسین نوری: امسال وقت دریافت طلای جهان است، پرچم کشتی فرنگی را بالا می بریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید