اطلس فناوری برای نیاز سنجی پژوهشگاه فضایی

به گزارش مجله آزمون اول، رئیس پژوهشگاه فضایی ایران گفت: اطلس فناوری در این پژوهشگاه تشکیل شده و باعث می شود بتوانیم با هر دانشگاهی که وارد مذاکره می شویم مجموعه نیازهایمان را به طور کلی به آنها نشان دهیم.

اطلس فناوری برای نیاز سنجی پژوهشگاه فضایی

حسین صمیمی رئیس پژوهشگاه فضایی ایران در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران،اظهار کرد: وجود درختی به نام درخت فناوری در این پژوهشگاه باعث شده همه نیازها و تقاضاهای این پژونشگاه که شامل پروژه های آن می شود در یک قالب درست قرار بگیرند.

اطلس فناوری، ارائه مجموعه نیازهای پژوهشگاه

وی اضافه کرد: این قالب بندی با نام اطلس فناوری در پژوهشگاه قرار گرفته است و باعث می شود بتوانیم با هر دانشگاهی که وارد مذاکره می شویم مجموعه نیازهایمان را به طور کلی به آنها نشان دهیم.

رئیس پژوهشگاه فضایی ایران تاکید کرد: همین موضوع باعث می شود تا دانشگاه بر اساس نیازهای پژوهشگاه با دانشجویان رایزنی کرده و پایان نامه هایی را بر اساس نیاز پژوهشگاه تعریف کنند. ما نیز از چنین پایان نامه هایی که مورد نیاز پژوهشگاه هستند، حمایت می کنیم.

وی در پایاین گفت: تعامل پژوهشگاه فضایی با دانشگاه ها ساختار یافته است و به صورت جهت دار انجام می شود.

لازم به ذکر است پژوهشگاه فضایی ایران با دانشگاه هاهی صنعتی از جمله دانشگاه امیرکبیر، شریف و علم و صنعت پروژه های همکاری مشترک را تعریف کرده است.

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 2735

به "اطلس فناوری برای نیاز سنجی پژوهشگاه فضایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلس فناوری برای نیاز سنجی پژوهشگاه فضایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید