آخرین فرصت استقلال برای پرداخت طلب دیاباته

به گزارش مجله آزمون اول، باشگاه استقلال فقط امروز را برای پرداخت طلب مهاجم گلزن خود فرصت دارد.

آخرین فرصت استقلال برای پرداخت طلب دیاباته

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، اولین خواسته فرهاد مجیدی از مدیریت باشگاه استقلال پرداخت به موقع طلب شیخ دیاباته برای حفظ او در تیمش بوده است که البته هنوز این خواسته وی برآورده نشده است .

ستاره بلند قامت استقلال برای دریافت مطالباتش از مدت ها پیش تا تاریخ 26 اردیبهشت به مدیریت باشگاه استقلال مهلت داده بود و این باشگاه در دو هفته اخیر در سه مرحله به دیاباته پرداختی داشته اما هنوز بخشی دیگر از طلب او باقی مانده است.

چنانچه این پول امروز به دیاباته پرداخت نشود او شرایط این را پیدا خواهد نمود که قراردادش را یکطرفه فسخ و به ایران برنگردد. شرایطی که مدیربرنامه وی از آن استقبال می نماید چرا که شیخ مشتریان زیادی دارد و در صورت بازیکن آزاد شدن می تواند برای فصل بعد به پیشنهادات خوب فکر کند.

مجیدی تاکید نموده بود که با پرداخت به موقع طلب دیاباته بهانه ای به دست مدیربرنامه وی ندهند و احمد سعادتمند هم قول داده که تا امروز طلب ستاره تیمش را به طور کامل پرداخت کند.

نکته قابل توجه اینکه یکی از مسئولان سابق استقلال که به تازگی از این باشگاه کنار گذاشته شد در آمدن دیاباته به ایران نقش داشته و حالا به دنبال تحریک او برای جدایی از استقلال است، موردی که به گوش مدیرعامل و سرمربی آبی پوشان هم رسیده است.

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 11363

به "آخرین فرصت استقلال برای پرداخت طلب دیاباته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین فرصت استقلال برای پرداخت طلب دیاباته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید