گوشی اچ تی سی Wildfire X برای بازار هند معرفی گردید

به گزارش مجله آزمون اول، بعد از گذشت 8 سال، اچ تی سی از نسل جدید سری Wildfire رونمایی کرد که این گوشی جدید برای بازار هند ساخته شده است که البته شاید در دیگر مناطق دنیا هم عرضه گردد. اچ تی سی Wildfire X از تراشه میان رده Helio P22 و اندروید پای بهره می برد و در دو مدل 3/32 گیگابایت و 4/128 گیگابایت عرضه می گردد. از دیگر ویژگی های آن می توانیم به پشتیبانی از کارت حافظه microSD اشاره کنیم.

گوشی اچ تی سی Wildfire X برای بازار هند معرفی گردید

این گوشی مجهز به نمایشگر 6.2 اینچی با رزولوشن HD+ است و نسبت نمایشگر به بدنه آن به 88.8 درصد می رسد. در بخش فوقانی آن یک بریدگی قطره ای شکل دیده می گردد که یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی را در خود جای داده است. در پنل پشتی هم حسگر اثر انگشت و دوربین سه گانه واقع شده است. دوربین سه گانه این گوشی از دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی تشکیل شده است. انرژی این گوشی هم از جانب باتری 3300 میلی آمپر ساعتی تامین می گردد.

اگرچه ویژگی های اچ تی سی Wildfire X چندان هم بد نیستند، ولی کاربران هندی به گوشی هایی مانند Realme 3 دسترسی دارند که هم از لحاظ تراشه، از لحاظ باتری و دوربین حرف بیشتری برای گفتن دارد و ضمناً از قیمت پایین تری هم بهره می برد.

مدل پایه این گوشی که از 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد، با قیمت 11 هزار روپیه (155 دلار) روانه بازار هند می گردد. قیمت مدل 4/128 گیگابایتی هم 14 هزار روپیه (195 دلار) است.

منبع: GSM Arena

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 2253

به "گوشی اچ تی سی Wildfire X برای بازار هند معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی اچ تی سی Wildfire X برای بازار هند معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید