نکته ای درباره راکیتیچ که نظر یووه را جلب کرد

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران، این موضوع که ایوان راکیتیچ در دو بازی اول تیم فوتبال بارسلونا در لیگ اسپانیا روی نیمکت نشسته از دید اروپا پنهان نمانده است. یکی از تیم هایی که از پیش هم به دنبال جذب این ستاره کروات بود، یوونتوس است که هنوز هم شرایط او را پیگیر است.

نکته ای درباره راکیتیچ که نظر یووه را جلب کرد

روزنامه هواداری یووه، توتواسپرت، مدعی شده بانوی پیر باز هم در کوشش است تا امره جان را به اضافه مقداری پول به بارسا داده و او را به خدمت گیرد. این پیشنهادی است که قبلا هم مطرح نموده بود و با مخالفت تیم کاتالانی همراه شده بود.

امره جان، ستاره سابق لیورپول، مدتی است به فکر جدایی از یووه و در کوشش برای پیدا کردن تیمی جدید است، اما مشکل اصلی بارسا بر سر میزان پولی است که یووه پیشنهاد داده و حتی گفته می گردد ترجیح می دهد راکیتیچ را فقط در ازای پول به تیمی دیگر بفروشد.

مطبوعات ایتالیا مدعی شدند بارسا و یووه چندی پیش مذاکراتی درباره انتقال بازیکن کروات به تورین داشتند و سران تیم کاتالانی عنوان کردند که باید درباره آینده او با والورده، سرمربی تیمشان مشورت نمایند. این که والورده او را در دو بازی اول روی نیمکت نشانده شاید برای تورینی ها خبر خوبی باشد.

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 2535

به "نکته ای درباره راکیتیچ که نظر یووه را جلب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکته ای درباره راکیتیچ که نظر یووه را جلب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید