مهمانی ترامپ در شب انتخابات با حضور 400 نفر به رغم هشدار ها درباره شیوع کرونا

به گزارش مجله آزمون اول، به رغم هشدار ها در مورد شیوع ویروس همه گیر کرونا، رئیس جمهور آمریکا مهمانی شب انتخابات را در کاخ سفید برگزار می نماید.

مهمانی ترامپ در شب انتخابات با حضور 400 نفر به رغم هشدار ها درباره شیوع کرونا

به نقل از پایگاه خبری اسلیت، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در حال تغییر برنامه های خود برای مهمانی شب انتخابات است.

نیویورک تایمز و رویترز گزارش دادند ترامپ به جای برگزاری آن در هتل بین المللی ترامپ در واشنگتن، میهمانی ای را در تالار شرقی کاخ سفید برگزار می نماید. انتظار می رود حدود 400 نفر در مهمانی که در داخل بزرگترین سالن کاخ سفید برگزار می گردد، شرکت نمایند.

ترامپ پیش از این گفته بود که به دلیل قوانینی که برای جلوگیری از گسترش کووید-19 وجود دارد، به احتمال زیاد میخواهد برنامه های اولیه برگزاری این مهمانی را در هتل ترامپ تغییر دهد.

واشنگتن دی سی گردهمایی بیش از 50 نفر در محیط های داخلی را ممنوع نموده است.

ترامپ روز آدینه گفت: ما یک هتل داریم. اما من می دانم که شهردار واشنگتن دی سی را تعطیل نموده است و اگر اینگونه باشد، ما احتمالاً اینجا می مانیم یا مکان دیگری را انتخاب می کنیم. فکر می کنم دیوانه است واشنگتن دی سی تعطیل است. می توانید تصور کنید؟

برگزاری این مهمانی با حدود 400 مهمان، بدون شک سوالاتی در خصوص ایمنی و رعایت پروتکل های بهداشتی را در سایه شیوع کرونا مطرح می نماید.

مهمانی شب انتخابات کمی بیشتر از یک ماه پس از تجمع 26 سپتامبر در کاخ سفید برای معرفی ا می بارت به عنوان قاضی دادگاه عالی آمریکا برگزار می گردد، که بعداً دکتر آنتونی فائوچی، رئیس موسسه آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا به شدت از آن انتقاد کرد. بعداً چندین نفر از افرادی که در آن رویداد شرکت نموده بودند به کرونا مبتلا شدند.

ترامپ حتی به رغم هشدار ها در خصوص شیوع ویروس کرونا به برگزاری همایش های انتخاباتی خود در ایالات مختلف آمریکا ادامه داد. نیویورک تایمز ضمن انتقاد از این اقدام ترامپ، اعلام نمود از شروع همایش های انتخاباتی رئیس جمهور آمریکا موارد روزانه ابتلا به کووید-19 تا 35 درصد افزایش یافته است. ، باشگاه خبرنگاران

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 17678

به "مهمانی ترامپ در شب انتخابات با حضور 400 نفر به رغم هشدار ها درباره شیوع کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهمانی ترامپ در شب انتخابات با حضور 400 نفر به رغم هشدار ها درباره شیوع کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید