مراکز خرید آنکارا

به گزارش مجله آزمون اول، با توجه به آمارها، حدودا نیمی از گردشگران تور ترکیه به منظور تفریح و ما بقی جهت خرید به شهر زیبای آنکارا سفر می نمایند. اکثر افرادی که برای خرید به شهر آنکارا میروند بیشتر به قصد خرید و تجارت میروند و به دنبال خرید لباس و اجناس ترک هستند. کیفیت خوب پوشاک آنکارا در کنار قیمت مناسب سبب جذب گردشگران ایرانی شده است.

مراکز خرید آنکارا

شهر توریستی آنکارا علاوه بر امکانات رفاهی بینظیرش، برای انواع مختلفی از خریداران گزینه های مناسبی برای عرضه دارد و به نوعی همه را راضی نگه می دارد؛ چرا که این شهر زیبا گنجینه ای از هنر های دستی، عتیقه جات و لوازم نیمه آنتیک، نقاشی های زیبا و جواهراتی است که با ظرافت هرچه تمامتر تراش خورده اند.

بیشتر مراکز خرید آنکارا در محله های قدیمی ساخته شده است و ظاهر سنتی خود را حفط نموده اند پس اگر می خواهید با فرهنگ مردم ترکیه آشنا شوید سری به بازارهای قدیمی آنکارا بزنید که شامل تعداد زیادی از صنایع دستی مردم ترکیه می باشد این بازارهای قدیمی بیشتر در منطقه چیکریکچیلار یوکوشو واقع شده اند.

معرفی مراکز خرید آنکارا

خبرنگاران در این مطلب لیستی از مراکز خرید در آنکارا ترکیه را ارائه می دهد تا چنانچه از تور آنکارا استفاده کردید، بتوانید انتخاب های بهتری برای خرید داشته باشید.

  • مرکز خرید کیزیلای آنکارا
  • مرکز خرید آرمادا در آنکارا
  • مرکز خرید فروم در آنکارا
  • مرکز خرید گالریا آنکارا
  • و …

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: لذت سفر
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 1903

به "مراکز خرید آنکارا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز خرید آنکارا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید