لیگ برتر انگلیس، آرسنال 10 نفره در امارات متوقف شد، پیروزی اورتون در خانه روباه ها

به گزارش مجله آزمون اول، دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال انگلیس با توقف خانگی آرسنال، برد شاگردان کارلو آنچلوتی در خانه لسترسیتی و شکست سنگین نیوکاسل مقابل لیدز ادامه یافت.

لیگ برتر انگلیس، آرسنال 10 نفره در امارات متوقف شد، پیروزی اورتون در خانه روباه ها

به گزارش خبرنگاران، در دومین شب از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال انگلیس، امشب (چهارشنبه) 3 ملاقات برگزار گردید که در مهمترین آنها تیم فوتبال آرسنال در خانه مقابل ساوتهمپتون به تساوی یک - یک بسنده کرد. تئو ولکات، بازیکن سابق آرسنالی ها در دقیقه 18 این بازی نخستین گل را برای ساوتهمپتون به ثمر رساند و پیر امریک اوبامیانگ در دقیقه 52 گل تساوی را برای توپچی ها زد. آرسنال از دقیقه 62 این بازی با اخراج گابریل 10 نفره به کارش ادامه داد.

با این نتیجه اوضاع آرسنال بیش از پیش بحرانی شد و این تیم با 14 امتیاز در رده پانزدهم نهاده شد. آرسنال در این فصل تنها 4 برد داشته، هفت بار متحمل شکست شده و دو بار هم مساوی نموده است. ساوتهمپتون اما در ادامه کسب نتایج خوب خود 24 امتیازی شد و به رده سوم جدول صعود کرد.

در دیگر بازی امشب تیم فوتبال اورتون پیروز شد میزبان خود لسترسیتی را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد. ریچارلیسون در دقیقه 21 و میسون هولگیت در دقیقه 72 گل های تیم تحت راهنمایی کارلو آنچلوتی را به ثمر رساندند. با این نتیجه اورتون هفتمین برد خودش را جشن گرد و 23 امتیازی شد تا به رده پنجم صعود کند. لسترسیتی هم با قبول پنجمین باختش 24 امتیازی ماند و به رده چهارم جدول سقوط کرد.

در پرگل ترین بازی اما تیم فوتبال لیدزیونایتد میهمان خود نیوکاسل را با نتیجه 5 بر 2 شکست داد. بمفورد در دقیقه 35، رودریگو در دقیقه 61، استوارد دالاس در دقیقه 77، آلیوسکی در دقیقه 85 و هریسون در دقیقه 88 برای لیدز گل زدند و جف هندریک در دقیقه 26 و کاریان کلارک در دقیقه 65 گل های نیوکاسل را به ثمر رساندند.

این نتیجه پنجمین برد لیدز را رقم زد و این تیم را 17 امتیازی کرد تا به رده رده سیزدهم جدول صعود کند و جای نیوکاسل را بگیرد، نیوکاسل که با قبول پنجمین باختش17 امتیازی ماندو به رده چهاردهم سقوط کرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 19719

به "لیگ برتر انگلیس، آرسنال 10 نفره در امارات متوقف شد، پیروزی اورتون در خانه روباه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر انگلیس، آرسنال 10 نفره در امارات متوقف شد، پیروزی اورتون در خانه روباه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید