صندوق های مکانیزه فروشگاهی راهکاری برای برطرف مسائل مالیاتی است

به گزارش مجله آزمون اول، نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای دقیق صندوق های مکانیزه فروشگاهی مسائل مربوط به مالیات را برطرف می نماید.

صندوق های مکانیزه فروشگاهی راهکاری برای برطرف مسائل مالیاتی است

به گزارش خبرنگار از ، محمدصالح جوکار، نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی در نشست آنالیز مسائل بازار قدیم یزد با اشاره به اینکه یکی از مباحث مطرح شده از سوی بازاریان مربوط به مسائل در حوزه اقتصادیات است گفت: در صورتی که صندوق های مکانیزه را در اصناف داشته باشیم بسیاری از مسائل رفع می گردد.

او با بیان اینکه قانون مربوط به این حوزه چندین سال است به تصویب رسیده، ولی اجرایی نشده اضافه کرد: در بسیاری از کشور های پیشرفته تمام مسائل اقتصادی کاملا شفاف است و به همین علت مسئله ای در حوزه اقتصادیات ندارند.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: در این بخش باید راهکاری در خصوص ماده 181 ارائه گردد تا مسئله ای برای صنوف و اشخاص پیش نیاید و در عین حال مسائل مربوطه رفع گردد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا های مجلس شورای اسلامی از دستگاه اقتصادیاتی خواست در اجرای قوانین به گونه ای عمل کند که به اصناف فشار نابجا وارد نگردد.

جوکار ادامه داد: در ارتباط با مسائلی که پارکینگ نزدیک این بازار در حوزه میراث فرهنگی و شهرداری دارد، دستگاه های مربوطه در زمان یک هفته آنالیز لازم را انجام داده و اقدام به اعلام نظر برای تصمیم گیری نهایی انجام دهند.

او اعلام کرد: با توجه به قرار گرفتن این بازار در بافت تاریخی یزد باید به گونه ای عمل کنیم که مسئله ای در حوزه قوانین میراث فرهنگی و گردشگری و برای بازاریان و ساکنان منطقه پیش نیاید.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد به مصوبات صورت گرفته در این نشست اشاره نمود و خواهان ارسال صورت جلسه نشست از سوی فرمانداری به تمامی دستگاه های مربوطه و اهتمام ویژه دستگاه ها به اجرای دقیق این مصوبات شد.

ع

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 28931

به "صندوق های مکانیزه فروشگاهی راهکاری برای برطرف مسائل مالیاتی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صندوق های مکانیزه فروشگاهی راهکاری برای برطرف مسائل مالیاتی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید