شگرد عجیب اعضای یک باند اسکیمر

به گزارش مجله آزمون اول، 355 دزد و مالخر در دومین مرحله طرح ضربت پلیس غرب استان تهران دستگیر شدند.

شگرد عجیب اعضای یک باند اسکیمر

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران، سردار کیوان ظهیری، رئیس پلیس غرب استان تهران در حاشیه این طرح در گفت وگو با جام جم گفت: این طرح در مدت 72ساعت اجرا شد. با دستگیری 355دزد و مالخر در این طرح، 608 فقره سرقت کشف شد.

وی اضافه نمود: ماموران در این طرح 105دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی را هم کشف کردند. همچنین 7میلیارد تومان کالای قاچاق و 14کامیونت قاچاق سوخت هم کشف شد. ظهیری در ادامه از دستگیری یک دزد حرفه ای گوشی تلفن همراه اطلاع داد و گفت: این دزد در مدت دو ماه بیش از 100فقره گوشی قاپی نموده بود که کارآگاهان با شناسایی او به ردزنی مخفیگاهش پرداخته و توانستند دستگیرش نمایند. همچنین دو مرد که دریچه های چدنی فاضلاب را سرقت می کردند نیز دستگیر شدند. سرقت این دریچه ها بازی با جان مردم است و پلیس با این دزدان برخورد جدی خواهد داشت.

دستگیری عاملان قتل در قهوه خانه

در طرح ضربت عاملان درگیری مرگبار در قهوه ای در ملارد از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی این شهر دستگیر شدند. متهمان که سه نفر بودند پس از این قتل متواری شده و بعد از چهار ماه زندگی مخفیانه دستگیر شدند.

همسر و برادر مقتول در حاشیه این طرح درباره شب جنایت گفتند؛ شامگاه 18محرم، عباس در قهوه خانه ای در سرآسیاب ملارد بود که سه نفر از اراذل و اوباش بی دلیل به سمت او حمله ور شده و ابتدا با قمه ضرباتی به سرش و بعد ضربه کاری را به شکم او زدند. از بیمارستان با ما تماس گرفتند و ماجرا را اطلاع دادند که وقتی خود را به آنجا رساندیم، عباس فوت نموده بود.

او پسری 18ماهه دارد که بی تابی پدرش را می نماید. در این مدت پیگیر پرونده بودیم تا این که اطلاع دادند سه ضارب فراری دستگیر شدند. برای قاتل درخواست قصاص داریم و رضایت نمی دهیم.

قتل مرد میانجی

کارآگاهان پلیس آگاهی غرب استان تهران همچنین در این طرح، قاتل مردی را که در جریان میانجیگری به قتل رسیده بود، بازداشت کردند. این جنایت اوایل آذر سال جاری در مقابل یک رستوران در حوالی صفادشت رخ داد.

مقتول به نام فرهاد 35ساله، برای صرف غذا به این رستوران رفته بود که متوجه درگیری دو مرد در مقابل رستوران می گردد و سعی می نماید با میانجیگری دو طرف دعوا را آرام کند اما یکی از آنها با چاقو ضربه ای به شاهرگ فرهاد می زند. آنها با دیدن این صحنه به جای یاری به فرهاد او را در آنجا رهانموده و گریختند. 40روز پس از این جنایت دو نفری که در این درگیری حضور داشته و باعث مرگ فرهاد شده بودند، دستگیر شدند.

سرقت سریالی از 40مغازه

سه پسر جوان که چندی قبل فیلم سرقت هایشان از موبایل فروشی های غرب استان تهران در فضای مجازی منتشر شده بود از متهمانی بودند که در پاتک پلیس دستگیر شدند. طراح این سرقت ها در گفت وگو با جام جم گفت: با وانت پراید در خیابان ها پرسه زده و مغازه های موبایل فروشی را که تجهیزات ایمنی مثل دزدگیر نداشتند، شناسایی می کردیم. بعد هم با دیلم قفل ها را شکسته و وارد می شدیم. در ویترین اغلب مغازه ها ماکت گوشی گذاشته بودند و هفت، هشت گوشی دستمان می رسید. بیشتر سرقت ها را در سلطان آباد و قلعه میر انجام می دادیم و مالخری داشتیم که گوشی ها را از ما می خرید. هر گوشی را به یک پنجم قیمت واقعی می فروختم.

روش عجیب برای اسکیمر

کارآگاهان پلیس آگاهی غرب استان تهران در این عملیات اعضای یک باند اسکیمری را دستگیر کردند که شگرد عجیبی را برای خالی کردن حساب مشتریان بانک انتخاب نموده بودند. سرنموده باند درباره شگردشان گفت: با شناسایی طعمه، یکی از اعضای باند سراغ او می رفت و درخواست می کرد به خاطر این که کارت بانکی همراه ندارد، پول را اینترنتی به حساب او ریخته و مالباخته با کارتش مبلغ خرید از دستفروش را پرداخت کند.

دستفروش هم عضو دیگر باند بود. وقتی مالباخته کارت می کشید آن را کپی نموده و با اطلاع از رمز، موجودی اش را خالی می کردیم. در مجموع بین 8تا40میلیون تومان از حساب ها برداشت می کردیم.

منبع: روزنامه خبرنگاران

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 20668

به "شگرد عجیب اعضای یک باند اسکیمر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شگرد عجیب اعضای یک باند اسکیمر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید