شهردار تهران شامل قانون منع به کارگیری بازنشستگان می گردد

به گزارش مجله آزمون اول، بیت الله عبدالهی در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به آنالیز طرح استفساریه قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان برای شهردار تهران در نشست کمیسیون امور داخلی شوراها در مجلس گفت: طرح استفساریه قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان برای شهردار تهران که به صورت طرح یک فوریتی ارجاع داده بودند در مجلس رأی نمایندگان را نتوانسته بود کسب کند.

شهردار تهران شامل قانون منع به کارگیری بازنشستگان می گردد

وی اضافه کرد: طرح استفساریه قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان برای شهردار تهران نیز که در کمیسیون امور داخلی شوراها به رأی گذاشته شده بود رأی نیاورد.

افشانی از شهرداری تهران رفتی است

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی شوراها در مجلس ادامه داد: طرح استفساریه بدین منظور است که آیا قانونی که برای منع به کار گیری بازنشستگان در مجلس تصویب شده شامل حال شهردار تهران می گردد یا خیر؟ عصر امروز در جلسه کمیسیون امور داخلی شوراها نظر بر این شد که افشانی شهردار تهران شامل این قانون می گردد.

عبدالهی بابیان اینکه مستثنی شدن دوباره مدیران در اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان جایز نیست، گفت: با وجود این که قانون صراحتاً اعلام نموده که برخی از مدیران باید از پست های مدیریتی کنار گیری نمایند پس شهردار تهران نیز رفتی است و باید جایگزینی از سوی شورای شهر تهران انتخاب گردد.

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 191

به "شهردار تهران شامل قانون منع به کارگیری بازنشستگان می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهردار تهران شامل قانون منع به کارگیری بازنشستگان می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید