دبیر شورای صنفی: آمار دانشجویان مسموم علم و صنعت به 150 نفر می رسد

به گزارش مجله آزمون اول، دبیر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علم و صنعت مدعی شد آمار دانشجویانی که مسموم شده اند حداقل به 150 نفر می رسد.

دبیر شورای صنفی: آمار دانشجویان مسموم علم و صنعت به 150 نفر می رسد

به گزارش میزان، معید مهدیان، دبیر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علم و صنعت ایران درباره مسمومیت دانشجویان این دانشگاه، گفت: حداقل 100 تا 150 نفر در دانشگاه مسموم شدند و مسئولین دانشگاه اصلا به این موضوع توجه نکردند.

مهدیان گفت: دو شب قبل تعدادی احساس کردند که مسموم شدند که تا ساعت 1 بامداد حدود 20 نفر اعلام نمودند که مسموم شده اند و این آمار تا ظهر روز بعد به شدت افزایش یافت و به حدود 50 تا 60 نفر رسید و دانشجویان تب و لرز و حالت تهوع داشتند.

دبیر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علم و صنعت ایران در ادامه با بیان اینکه جلوی ساختمان ریاست دانشگاه جمع شدیم و معاون دانشجویی دانشگاه اعلام نمود که باید جهت قانونی طی شود، اضافه نمود: در واکنش به این وضعیت و عدم پاسخگویی نامه ای زدیم که باید تا یکشنبه پیمانکار سلف عوض و با متخلفان برخورد شود.

وی در ادامه گفت: سه شنبه 23 مهر ماه دانشجویان در وعده شام همه غذاها را زمین گذاشتند، ولی باز هم هیچ کس پاسخگو نبود.

مهدیان در ادامه در پاسخ به این سوال که اورژانس اعلام نموده 70 نفر مسموم شده اند، گفت: خیر؛ آمار مسمومی ها خیلی بیشتر است و حداقل به 150 نفر می رسد.

دبیر شورای صنفی دانشگاه علم و صنعت اعلام نمود: کنندگان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز چهارشنبه در دانشگاه حضور پیدا کردند که علت مسمویت را شناسایی کنند.

  • مسمومیت را تائید یا تکذیب نکردیم

سید جواد حجازی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علم و صنعت ایران نیز در پاسخ به این سوال که چرا شما روز گذشته خبر مسمویت را تکذیب کردید، گفت: ما روز گذشته مسمومیت را تائید یا تکذیب نکرده بودیم؛ فقط گفته بودیم که اطلاعی نداریم و اگر کسی اطلاعاتی مبنی بر مسمومیت دانشجویان دارد در اختیار ما بگذارد.

رئیس مرکز اورژانس تهران این موضوع را تائید کرد و گفت: 70 دانشجوی خوابگاهی دانشگاه علم و صنعت مسموم شده اند که 11 نفر از دانشجویان برای پیگیری مراحل درمان به مراکز درمانی منتقل شدند.

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 3331

به "دبیر شورای صنفی: آمار دانشجویان مسموم علم و صنعت به 150 نفر می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیر شورای صنفی: آمار دانشجویان مسموم علم و صنعت به 150 نفر می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید