خبرنگاران رییس شورای شهر شفافیت در اقدامات شهرداری گرگان را خواهان شد

به گزارش مجله آزمون اول، گرگان - خبرنگاران - رییس شورای شهر گرگان با اشاره به بعضی ابهامات در طرحهای عمران شهری گفت که نحوه سرمایه گذاری بخش خصوصی در پروژه های عمرانی و گردشگری نیازمند شفافیت بیشتر است.

خبرنگاران رییس شورای شهر شفافیت در اقدامات شهرداری گرگان را خواهان شد

علی اصغر یوسفی شامگاه شنبه در جلسه شورای شهر گرگان اضافه نمود: تعدادی از لوایح مربوط به سرمایه گذاری ارائه شده از سوی شهرداری دارای نقص و ابهام است، بعنوان نمونه جزئیات قرارداد چند ده میلیاردی با سرمایه گذار مربوطه در حوزه ساخت بازارهای سنتی چهارشنبه بازار علیرغم گذشت یک ماه از مکاتبه شورای شهر َ هنوز واصل نشده است.

وی گفت: هرچند اصل جذب سرمایه گذار برای شهر گرگان مهم است اما نباید چگونگی جذب سرمایه گذار گنگ و مبهم باشد.

یوسفی تاکید نمود: در جذب سرمایه گذار حتماً باید شیوه نامه -جذب سرمایه گذار - مد نظر شهرداری گرگان قرار گیرد.

وی همچنین از اقدام شهرداری گرگان در افتتاح دوباره یک پروژه در حوزه ورزش انتقاد کرد گفت: ضرورتی ندارد یک پروژه که نیمه شعبان به عنوان یکی از پروژه های متمرکز شهری افتتاح شد دوباره بهره برداری گردد.

همچنین حسین ربیعی طی سخنانی میزان هزینه کردها در افتتاح پروژه های شهری مانند آبشار صخره ای ناهار خوران را مبهم و غیر شفاف دانست و از بهره برداری ناکافی از امکانات و تأسیسات در اختیار شهرداری گرگان برای خدمت رسانی بهینه در شهر انتقاد کرد و گفت: چرا باید فرهنگ سرای گرگان و واحدهای پذیرایی ناهار خوران بدون استفاده باقی بماند در حالی که هزینه های زیادی برای ساخت آن از جیب مردم خرج شده است.

در جلسه امشب شورای شهر گرگان بیش از یک ساعت زمان به مسائل مربوط به نحوه انتخاب سرمربی و آماده سازی تیم بسکتبال شهرداری برای فصل آینده سپری شد که مورد انتقاد یکی از اعضای شورا نهاده شد.

در این جلسه فائزه عبداللهی طی سخنانی و بدون اشاره به نام سازمان مد نظر گفت: یکی از سازمان های زیر مجموعه شهرداری بجای معرفی شماره حساب جهت دریافت بهای خدمات از شهروندان پول نقدی دریافت می نماید که این موضوع حساسیت آفرین شده است و باید سریعاً اصلاح گردد.

در این نشست گزارشی از سفر سه تن از اعضای شورای شهر گرگان به اجلاس مجمع روسای شوراهای کلانشهرها و مراکز استان ها در اردبیل ارائه شد.

همچنین در ادامه جلسه رحیمی عضو شورا با اشاره به روند جذب سرمایه گذار در گرگان گفت: علی رغم کوشش مجموعه مدیران در شهرداری؛ کوشش های جذب سرمایه گذار رضایت بخش نیست و همدلی و همیت کافی برای جذب صاحبان سرمایه وجودندارد در حالیکه در سفر اخیر به اردبیل متوجه تفاوت نگرشها در جذب و توسعه شهری شدیم.

شورای شهر گرگان 9 عضو دارد.

7333/2729

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: ایرنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 1689

به "خبرنگاران رییس شورای شهر شفافیت در اقدامات شهرداری گرگان را خواهان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رییس شورای شهر شفافیت در اقدامات شهرداری گرگان را خواهان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید