تکمیل ظرفیت بخش های جنرال و ICU بیمارستان رازی اهواز

به گزارش مجله آزمون اول، خبرنگاران/خوزستان مدیر بیمارستان مستقل رازی اهواز گفت: با رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم، شاهد بخش های خالی بیمارستان رازی اهواز بودیم؛ عاری بودن بیمارستان ها از بیمار نتیجه رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم است و اگر مردم پروتکل های بهداشتی را خوب رعایت نمایند و در دورهمی ها و مراسم شرکت ننمایند، کمتر شاهد مراجعه مردم به بیمارستان ها خواهیم بود.

تکمیل ظرفیت بخش های جنرال و ICU بیمارستان رازی اهواز

مجتبی شریف اظهار کرد: بیمارستان رازی به عنوان بیمارستان سانتر کرونا در خوزستان، پذیرای بیماران مبتلا به کرونا است و در حال حاضر تقریبا ظرفیت بخش های جنرال و ICU این بیمارستان پر است.

به گزارش خبرنگاران، وی اضافه نمود: کادر درمانی و دیگر همکاران ما در این بیمارستان آنقدر در درمان بیماران مبتلا به کرونا خوش درخشیده اند که در سطح کشور حرفی برای گفتن داریم و افتخاری برای ما و خوزستان است.

مدیر بیمارستان مستقل رازی اهواز با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: رعایت دستورالعمل های بهداشتی منجر به کاهش ابتلا به بیماری می گردد که نمود عینی آن را قبل از وقوع پیک سوم بیماری در خوزستان مشاهده کردیم.

شریف توضیح داد: با رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم، شاهد بخش های خالی بیمارستان رازی اهواز بودیم؛ عاری بودن بیمارستان ها از بیمار نتیجه رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم است و اگر مردم پروتکل های بهداشتی را خوب رعایت نمایند و در دورهمی ها و مراسم شرکت ننمایند، کمتر شاهد مراجعه مردم به بیمارستان ها خواهیم بود و با سربلندی از این پیک، خارج خواهیم شد.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد، اضافه نمود: بیش از 13 ماه است که همکاران ما در حال درمان بیماران مبتلا به کرونا هستند و در این مدت، بسیار کم به مرخصی رفته اند و بسیار کم به خانواده خود رسیدگی نموده اند. قبل از تعطیلات عید و در ایام تعطیلات عید، همه مرخصی ها لغو شد و همکاران ما در کنار بیماران بودند. مردم باید همکاری نمایند تا شرایطی فراهم گردد که این پرسنل نیز آرامش و آسایشی داشته باشند.

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 23302

به "تکمیل ظرفیت بخش های جنرال و ICU بیمارستان رازی اهواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل ظرفیت بخش های جنرال و ICU بیمارستان رازی اهواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید