تصاویر آتش سوزی ساختمان نیمه کاره در شمال غرب مرکز ، گرفتار شدن 5 کارگر در طبقه منفی 5

به گزارش مجله آزمون اول، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از وقوع آتش سوزی در یک ساختمان در حال ساخت در بزرگراه اشرفی اصفهانی اطلاع داد.

تصاویر آتش سوزی ساختمان نیمه کاره در شمال غرب مرکز ، گرفتار شدن 5 کارگر در طبقه منفی 5

به گزارش خبرنگاران، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: حوالی ساعت 10:50 امروز وقوع یک مورد حادثه حریق در یک ساختمان نیمه کاره در حال ساخت به سامانه 125 اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان چند ایستگاه را به همراه تجهیزات مورد احتیاج به محل حادثه واقع در بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی اعزام کرد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: چهار ایستگاه به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی، تانکر آب و ... به محل حادثه که یک کارگاه ساختمانی با 5 طبقه زیرزمین بود، اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه آتش در طبقه منفی 5 این ساختمان در حال ساخت اتفاق افتاده و تا 2 طبقه بالاتر یعنی طبقه منفی 3 ساختمان نیز توسعه پیدا نموده بود، گفت: هر طبقه حدود 700 مترمربع مساحت داشت و وجود لوازمی مانند کپسول های اکسیژن و ... نیز عملیات اطفا را با سختی هایی روبه رو نموده بود. ضمن اینکه دسترسی به طبقه منفی پنج بسیار سخت بود و درجه حرارت نیز بالا بود.

ملکی درباره نجات یافتگان نیز گفت: این افراد 5 کارگر بودند که در طبقه منفی 5 و کانون حریق گرفتار شده بودند که آتش نشانان این افراد را خارج نموده و به فضای باز انتقال دادند.

به گفته وی در حال حاضر شعله های آتش در این کارگاه ساختمانی به طور کامل مهار و اطفا شده و آتش نشانان در حال اجرا لکه گیری و جستجو در طبقات زیرین این ساختمان در حال ساخت هستند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 خرداد 1402 بروزرسانی: 27 خرداد 1402 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 41979

به "تصاویر آتش سوزی ساختمان نیمه کاره در شمال غرب مرکز ، گرفتار شدن 5 کارگر در طبقه منفی 5" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر آتش سوزی ساختمان نیمه کاره در شمال غرب مرکز ، گرفتار شدن 5 کارگر در طبقه منفی 5"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید