انریکه: با شایستگی فینالیست شدیم

به گزارش مجله آزمون اول، سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا از پیروزی برابر ایتالیا و فینالیست شدن در لیگ ملت های اروپا مسرور است.

انریکه: با شایستگی فینالیست شدیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از مارکا، تیم ملی اسپانیا پیروز شد در مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ ملت های اروپا با نتیجه دو بر یک ایتالیا را شکست دهد و راهی فینال گردد.

لوئیس انریکه از عملکرد شاگردانش در این بازی راضی است.

او در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی بسیار خوبی بود. هر آنچه که در توان داشتیم رو کردیم. فرصت های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم. از عملکرد بازیکنان راضی هستم و با شایستگی به پیروزی دست پیدا کردیم.

سرمربی اسپانیا ادامه داد: ما صرف نظر از اینکه در کجا و برابر چه تیمی بازی می کنیم تنها به پیروزی فکر می کردیم و به خواسته خود دست پیدا کردیم. فهرستی از 40-50 بازیکن دارم که همگی شایستگی حضور در تیم ملی را دارند و این بسیار مسرور کننده است.

ستاره اسپانیا در این بازی فران تورس بود که هر دو گل را به ثمر رساند.انریکه درباره این بازیکن گفت: تورس یک بازی غیر عادی را به نمایش گذاشت. او انگار در باغ خانه اش بازی می کرد. این بسیار مسرور کننده است که بازیکنی با چنین توانایی را در اختیار دارم. او آینده فوتبال اسپانیا است. همکاری تورس و اویارزابال دیدنی بود.

انریکه در انتها درباره این سوال که دوست دارد در فینال برابر بلژیک بازی کند یا فرانسه، گفت: فرانسه و بلژیک بسیار خوب هستند. برای هر کدام از دو برنامه خاص خود را داریم و تنها به پیروزی فکر می کنیم.

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 29532

به "انریکه: با شایستگی فینالیست شدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انریکه: با شایستگی فینالیست شدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید