امیدوارم شرایط برپایی اردوی فرنگی کاران مهیا گردد

به گزارش مجله آزمون اول، حسام الدین جعفری در تبادل نظر با خبرنگاران در مورد آخرین شرایط تمرینات انفرادی فرنگی کاران گفت: فعلاً که مثل ماههای گذشته همچنان در حال تدوین و برنامه ریزی و نظارت بر تمرینات بچه ها هستیم که بصورت انفرادی برگزار می گردد. البته این فرایند از تعطیلی کامل تمرینات و اردوها بهتر است اما به هیچ عنوان نمی توان جایگزین خوب و مفیدی برای حضور فرنگی کاران در اردوی تیم ملی باشد.

امیدوارم شرایط برپایی اردوی فرنگی کاران مهیا گردد

وی با اشاره به آغاز فعالیت بعضی رشته های ورزشی توضیح داد: طی روزهای اخیر شاهد این بودیم متولیان ورزشی و بهداشتی کشورمان با انتشار اطلاعیه، مجوز آغاز به فعالیت بعضی رشته ها را صادر کردند که این موضوع جای خوشحالی و امیدواری دارد. البته رشته کشتی و چند رشته دیگر ورزشی به دلیل پربرخورد بودن فعلاً از این مجوز مستثنی هستند و باید همچنان منتظر بهبود شرایط و فروکش کردن بیشتر ویروس کرونا باشیم.

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان اضافه کرد: فعلاً برنامه خاصی برای از سرگیری و آغاز مجدد اردوهای تیم ملی به ما ابلاغ و اعلام نشده اما کادر فنی و فرنگی کاران از هر نظر آماده و منتظرند تا به محض صدور مجوز، وارد گود شوند و فرایند همیشگی خود را آغاز نمایند.

جعفری در انتها ادامه داد: با توجه به اینکه اتحادیه جهانی کشتی تا اوایل تیرماه تمامی برنامه ها و رویدادهای رسمی را به تعویق انداخته، ما برای این زمان برنامه ریزی ویژه ای انجام دادیم تا به محض عادی شدن شرایط، وارد عمل شویم. به همین دلیل محمد بنا هم چندی پیش درخواست برگزاری اردو در تیرماه را ارائه داده بود که فعلاً باید منتظر باشیم و ببینیم، شرایط شیوع کرونا تا آن موقع چگونه خواهد شد.

تور سریلانکا: تور سریلانکا | تور ارزان قیمت سریلانکا، تور سریلانکا لحظه آخری، تور کلمبو بنتوتا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 11809

به "امیدوارم شرایط برپایی اردوی فرنگی کاران مهیا گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدوارم شرایط برپایی اردوی فرنگی کاران مهیا گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید