نماینده افتخاری میراث فرهنگی در جزیره خارگ معرفی گردید

به گزارش مجله آزمون اول، با صدور حکمی از سوی ناصر امیرزاده مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر، علی جوکار به عنوان نماینده افتخاری این اداره کل در جزیره خارگ معرفی گردید.

نماینده افتخاری میراث فرهنگی در جزیره خارگ معرفی گردید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر، ناصر امیرزاده مدیرکل میراث فرهنگی بوشهر، امروز پنجشنبه 26 مهر با بیان اهمیت حفظ آثار تاریخی و فرهنگی در کشور گفت: آنچه امروز از گذشتگان ما به جای مانده است حاصل همت و کوشش همین مردم بوده است و امیدواریم که این روند ادامه دار باشد و مردم در کنار ما در حفظ آثار تاریخی کشورمان کوشا باشند تا بتوانیم اسناد ملموس و ناملموس تاریخی و فرهنگی خود را به جهان معرفی کنیم و باعث رونق صنعت گردشگری و به دنبال ان رونق اقتصادی این صنعت در کشور شویم.

امیرزاده ادامه داد: جزیره خارگ یکی از جزایر مهم و استراتیژیکی خلیج فارس است که با توجه به غنای تاریخی و فرهنگی ، این جزیره منحصربه فرد شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان بوشهر اضافه کرد: در جزیره خارگ نمونه های آثار تاریخی و فرهنگی منحصربفرد و صنایع دستی فاخری وجود دارد که باید با همت مردم ساماندهی و بسوی تعالی راهنمایی گردد.

امیرزاده در سرانجام گفت: با معرفی نماینده این اداره کل که از مطالبات جدی مردم بوده است به پیشنهاد رضایی بخشدار جزیره خارگ، علی جوکار به عنوان نماینده افتخاری میراث فرهنگی در جزیره خارگ جهت پیشبرد اهداف سازمان در راه توسعه صنعت گردشگری معرفی شده است تا ان شاءالله شاهد اتفاقات مثبتی در این مسیر باشیم.

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: میراث آریا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 130

به "نماینده افتخاری میراث فرهنگی در جزیره خارگ معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده افتخاری میراث فرهنگی در جزیره خارگ معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید