فولکس واگن اتحاد بین شرکتی ایجاد می نماید ، خودروهای خودران استانداردهای ویژه خواهند داشت

به گزارش مجله آزمون اول، شرکت خودروسازی فولکس واگن به دنبال آن است که در حوزه خودروهای خودران یک اتحاد بین المللی ایجاد کند. هدف از این کار افزایش استانداردهای خودروسازی توصیف گردیده است.

فولکس واگن اتحاد بین شرکتی ایجاد می نماید ، خودروهای خودران استانداردهای ویژه خواهند داشت

به گزارش خبرنگاران به نقل از سی نت، گروه خودروسازی فولکس واگن معتقد است اگر شرکت های خودروساز قصد تسخیر بازار خودرو را دارند بهتر است، استانداردهای خودروهای خودران را افزایش دهند.

بر همین اساس فولکس واگن در کوشش است یک اتحاد جدید بین گروه های خودروسازی ایجاد کند تا بتوانند رشدی قوی و مبتنی بر استانداردهایی مشترک را تجربه نمایند.چنین اتحادی حتی میتواند به کمپانیها یاری کندمسائل قانونی آتی را کاهش دهند.هیئت مدیره گروه فولکس واگن در حال تدوین گزینه هایی برای خلق چنین هدفی هستند. سناریویی که به زودی و در ماه اکتبر معرفی می گردد، اگرچه این زمان دقیق نیست و شاید عقب یا جلوتر باشد.

در حالی که برخی از مشارکت ها به نفع مصرف نماینده است، احتمال به چالش کشیده شدن گروه های خودروسازی نیز وجود دارد، چرا که این اتحاد در نهایت به نفع شرکت هایی است که در آن مشارکت دارند. رئیس هیئت مدیره فولکس واگن در این خصوص گفت: ما چگونه می توانیم محصولاتمان را به بازار برسانیم و تضمین کنیم که هیچ مسئله ای وجود ندارد، در حالیکه حتی استانداردهای ضشد خسارت نداریم؟

با توج به مسائل خودروهای خودران شرکت هایی مثل اوبر این مضوع چندان غیرمنطقی به نظر نمی رسد. مشکل خودرو مدل XC90 که در اوائل امسال به تصادف منجر شد و یک عابر پیاده را در آریزونا کشت.

مدیر اجرایی فولکس واگن در این خصوص گفت: هنگامی که شما در یک حادثه دخیل هستید و استانداردهایی دارید در نتیجه، فرصت بیشتری در دادگاه دارید تا ثابت کنید که ماشین شما با آخرین استانداردهای فنی مطابقت دارد.

بخشی از این توافقنامه شامل همراهی چندین خودروساز برای پیاده سازی ایده های سخت افزاری و نرم افزاری است.این ایده ها به شرکت ها اجازه می دهد به راحتی داده ها را به اشتراک بگذارند و اطمینان حاصل نمایند که همه چیز به سهولت حل می شوند.گفته می گردد که فولکس واگن با بیش از دوازده شرکت در مورد این اتحاد صحبت می نماید، از میان این گروه ها می توان به گروه های خودروسازی رقیب فولکس واگن اشاره نمود.

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: انتخاب
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 32

به "فولکس واگن اتحاد بین شرکتی ایجاد می نماید ، خودروهای خودران استانداردهای ویژه خواهند داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فولکس واگن اتحاد بین شرکتی ایجاد می نماید ، خودروهای خودران استانداردهای ویژه خواهند داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید