فوتبال دنیا، پیروزی چلسی با هت تریک لوفتوس چیک، برتری لاتزیو در زمین المپیک مارسی

به گزارش مجله آزمون اول، فوتبال دنیا - تیم فوتبال المپیک مارسی در زمین خودش مغلوب لاتزیو شد و چلسی به لطف هت تریک لوفتوس چیک از سد رقیبش گذشت.

فوتبال دنیا، پیروزی چلسی با هت تریک لوفتوس چیک، برتری لاتزیو در زمین المپیک مارسی

به گزارش خبرنگاران، در ادامه هفته سوم مرحله گروهی رقابت های لیگ اروپا تیم چلسی در زمین خودش 3 بر یک باته بوریسوف را برد و لاتزیو در خانه المپیک مارسی با همین نتیجه به برتری رسید.

در گروه دوازدهم، چلسی با هت تریک لوفتوس چیک در دقایق 2، 8 و 54، با نتیجه 3 بر یک در خانه مقابل باته بوریسوف به برتری رسید. تنها گل باته توسط ریوس در دقیقه 79 زده شد. در این گروه ویدئوتون در خانه پائوک به برتری 2 بر صفر دست یافت. در جدول گروه دوازدهم، چلسی 9 امتیازی بالاتر از پائوک و ویدئوتون 3 و باته بدون امتیاز در صدر ماند.

در گروه هشتم، لاتزیو در خانه المپیک مارسی با گل های والاس در دقیقه 10، کایسدو در دقیقه 60 و ماروسیچ در دقیقه 90 مقابل تنها گل پایه در دقیقه 86 به برتری 3 بریک رسید. اینتراخت فرانکفورت هم در زمین خودش با نتیجه 2 بر صفر از سد آپولون گذشت. در جدول این گروه فرانکفورت 9 امتیازی بالاتر از لاتزیو 6 و مارسی و آپولون و مارسی یک امتیازی صدرنشین است.

در گروه هفتم، گلاسکو رنجرز و اسپارتاک مسکو به تساوی بدون گل رسیدند و ویارئال 5 بر صفر راپیدوین را برد. در گروه نهم، سارپسبرگ و مالمو به تساوی یک بریک دست یافتند و خنک 4 بر 2 از سد بشیکتاش گذشت. در گروه دهم، استاندار لیژ 2 بر یک کراسنوادار را برد و سویا با 6 گل بلدیه اسپور را خرد کرد. در گروه یازدهم هم باومیت و آستانا یک بریک شدند و دیناموکیف 2 بریک رن را برد.

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 151

به "فوتبال دنیا، پیروزی چلسی با هت تریک لوفتوس چیک، برتری لاتزیو در زمین المپیک مارسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، پیروزی چلسی با هت تریک لوفتوس چیک، برتری لاتزیو در زمین المپیک مارسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید