تسریع در صدور مجوزهای اشتغالزایی در کرمانشاه

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران، هوشنگ بازوند امروز شنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان که در استانداری کرمانشاه برگزار گردید ضمن تاکید بر لزوم تسریع در خصوص صدور مجوزهای استغالزایی، گفت: باید از ظرفیت های اشتغالزایی در استان استفاده گردد.

تسریع در صدور مجوزهای اشتغالزایی در کرمانشاه

وی اضافه کرد: در این راستا درخصوص صدور مجوز پرورش ماهی درقفس از سوی محیط زیست استان ظرف مدت 48 اقدام گردد چرا که این سدها می تواند ظرفیت خوبی برای ایجاد اشتغال در استان باشد.

استاندار کرمانشاه خاطر نشان کرد: در خصوص بازارچه عرضه آبزیان نیز با همکاری شهرداری باید هر چه سریعتر اقدام گردد تا بتوانیم سرانه مصرف را از 9 کیلوگرم افزایش دهیم و به 9 کیلو 500 گرم آنرا در سال 98 برسانیم.

وی در خصوص طرح های اشتغالزایی کشاورزی گفت: احداث 29 هکتار گلخانه در استان ظرفیت خوبی است کا باید از طریق جهاد کشاورزی به طور جدی پیگیری گردد.

بازوند از پرداخت 100 درصدی طلب گندمکاران توسط دولت اطلاع داد و یادآور شد: دولت این مطالبات را به صورت اسناد در اختیار سازمان جهاد کشاورزی قرار داده است اما هنوز نتوانسته است این اسناد را نقد کند.

وی با تاکید بر واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی گفت: دستگاهها در مقابل این واگذاری هیچ واهمه ای نداشته باشند.

استاندار کرمانشاه اضافه کرد: دستگاهها باید تا سه شنبه آینده نسبت به این واگذاری ها اقدام نمایند که در غیر اینصورت سازمان برنامه و بودجه به این مهم ورود پیدا خواهد نمود.

وی در خاتمه تاکید نمود: دستگاهها اطمینان داشته باشند که با این واگذاری ها از نظر سازمان بازرسی و دیوان محاسبات برای آنها مسئله ای به وجود نخواهد آمد.

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 83

به "تسریع در صدور مجوزهای اشتغالزایی در کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسریع در صدور مجوزهای اشتغالزایی در کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید