اورتون ریبیرو گزینه جدید الهلال برای لیگ قهرمانان

به گزارش مجله آزمون اول، الهلال باید برای لیگ قهرمانان 3 بازیکن غیر آسیایی را در لیست خود قرار دهد.گومیس و ادواردو خارجی های قطعی این تیم هستند و ریبیرو می تواند به سومین بازیکن تبدیل گردد.

اورتون ریبیرو گزینه جدید الهلال برای لیگ قهرمانان

به گزارش خبرنگاران ،باشگاه الهلال در فصل جاری معادلات پیچیده ای درباره بازیکنان خارجی خود دارد.آلبرتو بوتیا مدافع اسپانیایی این تیم کیفیت مناسبی از خود نشان نداده و مورد توجه ژرژ ژسوس پرتغالی نیست.همچنین شنیده می گردد ژلمین ریواس ونزوئلایی هم یکی از خروجی های احتمالی الهلال در ژانویه خواهد بود.

این باشگاه برای جذب اورتون ریبیرو از تیم فلامینگو برزیل اقدام می نماید.این هافبک برزیلی 29 سال سن دارد و در تیم های کروزیرو و کورینتیانس نیز بازی نموده است.او همچنین پیش از حضور در فلامینگو،دو فصل پیراهن الاهلی امارات را پوشیده است.نکته جالب اینکه الاهلی در سال 2015 با گلزنی ریبیرو موفق به شکست الهلال شد و به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید اما در بازی نهایی مغلوب گوانگژو چین شد.

الهلال باید برای لیگ قهرمانان 3 بازیکن غیر آسیایی را در لیست خود قرار دهد.گومیس و ادواردو خارجی های قطعی این تیم هستند و ریبیرو می تواند به سومین بازیکن تبدیل گردد.البته اگر بوتیا و ریواس در ژانویه جدا شوند.

3-165

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 290

به "اورتون ریبیرو گزینه جدید الهلال برای لیگ قهرمانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اورتون ریبیرو گزینه جدید الهلال برای لیگ قهرمانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید