احمدی: تیراندازی با کمان در این چند سال افت داشته است، می خواهیم کامپوند را به صندلی اصلی اش بازگردانیم

به گزارش مجله آزمون اول، مجید احمدی، سرمربی تیم ملی کامپوند گفت: واقعیت این است که کامپوند ما امروز حتی در آسیا هم حرفی برای گفتن ندارد، ما در سال 2015 در رنکینگ جهانی در رده دوم بودیم اما الان در رده نوزدهم هستیم .

احمدی: تیراندازی با کمان در این چند سال افت داشته است، می خواهیم کامپوند را به صندلی اصلی اش بازگردانیم

مجید احمدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درخصوص سطح کمانداران حاضر در مسابقات انتخابی تیم ملی کامپوند گفت: متاسفانه در چند سال اخیر شاهد افت چشمگیر کمانداران بودیم و رکوردها نیز گویای این مطلب است. سقف رکورد ورودی توسط هیچ ورزشکاری زده نشد و این جای تاسف دارد که تیراندازی با کمان در این چند سال تا این حد افت داشته است.واقعیت این است که کامپوند ما امروز حتی در آسیا هم حرفی برای گفتن ندارد. ما در سال 2015 در رنکینگ دنیای در رده دوم بودیم اما الان در رده نوزدهم هستیم . دیدگاه شعبانی بهار با رئیس قبلی فدراسیون کاملا متفاوت است و با صحبت هایی که داشتیم امیدوارم با هماهنگی بتوانیم این تیم را به جای قبلی خود برگردانیم. وی در ادامه اضافه نمود: افرادی که نزدیک به حد نصاب ورودی زدند تعداد کمی بودند. سه نفر اول مسابقات هم وارد تیم ملی می شوند و خوشبختانه زمان خوبی تا مسابقات قهرمانی دنیا در اختیار داریم و در این زمان هم مسابقات زیادی نیست و فرصت داریم که تیم را احیا کنیم و به سطح بالا برسانیم و دوباره اقتدار کامپوند ایران را ثابت کنیم.

سرمربی تیم ملی کامپوند کشورمان تاکید نمود: مسابقات هلند، مسابقات قهرمانی دنیا است و از درجه بالایی برخوردار است و صدرصد برای حضور در چنین مسابقه ای، چند مسابقه را در نظر می گیریم. مسابقه کاپ آسیا و مسابقات دنیای را تا قبل از هلند پیش رو داریم و می توانیم به عنوان مسابقه تدارکاتی در آنها شرکت کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مطالباتی از قبل دارید،یادآور شد: هنوز هم مطالباتی دارم. شعبانی بهار قول همکاری دادند و مبلغ ریالی آن را پرداخت کردند اما اصل مطالبات من دلاری است که رئیس فدراسیون برای پرداخت آن قول های خوبی دادند.

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 143

به "احمدی: تیراندازی با کمان در این چند سال افت داشته است، می خواهیم کامپوند را به صندلی اصلی اش بازگردانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احمدی: تیراندازی با کمان در این چند سال افت داشته است، می خواهیم کامپوند را به صندلی اصلی اش بازگردانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید