4 کشور کاندیدای میزبانی جام ملت های آسیا 2019

به گزارش مجله آزمون اول، خبرنگاران: رئیس روابط بین المللی و مسئول آنالیز میزبانی جام ملت های آسیا 2019 فدراسیون فوتبال گفت: کشورهای امارات، عربستان و تایلند دیگر کاندیداهای میزبانی جام ملت های آسیا 2019، معرفی شده اند

4 کشور کاندیدای میزبانی جام ملت های آسیا 2019

به گزارش خبرنگاران از تبریز به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی گسترش فولاد تبریز، حامد مؤمنی درباره برنامه ها و اهداف حضور خود در تبریز اظهار کرد: با اعلام شدن نام ایران به عنوان کاندیدای میزبانی رقابت های جام ملت های آسیا، تصمیم به آنالیز امکانات میزبانی شهرهای معرفی شده برای میزبانی، پیش از حضور نماینده AFC گرفتیم که این بازدید، شش شهر تبریز، تهران،مشهد، اصفهان، شیراز و کرمان شهر انتخابی کشور برای میزبانی رقابت های جام ملت های آسیا شامل می گردد.

مؤمنی با اشاره به اینکه تبریز به عنوان اولین شهر در برنامه بازدید ما قرار گرفته است اضافه نمود: در این سفر امکانات ورزشگاه تختی، اختصاصی گسترش فولاد و یادگار امام (ره) را مشاهده خواهیم کرد. ورزشگاه یادگار امام (ره) محل برگزاری رقابت ها و سایر ورزشگاه ها می توانند کاربری زمین تمرینی داشته باشند.

مسئول آنالیز شرایط و امکانات میزبانی جام ملت های آسیا فدراسیون فوتبال در ادامه اضافه نمود: کشورهای امارات، عربستان و تایلند دیگر کاندیداهای میزبانی جام ملت های آسیا 2019، معرفی شده اند و تاکنون نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا، از کشورهای امارات و تایلند بازدید نموده اند و پیش از سفر به ایران، از امکانات عربستان، بازدید می نمایند.

رئیس روابط بین الملل فدراسیون فوتبال به تمجید از امکانات ورزشی گسترش فولاد پرداخت و گفت: امکانات کنونی ورزشی کشور در وضعیت ایده آل برای میزبانی قرار ندارند و با این وجود به نظرم شرایط مناسبی در باشگاه گسترش فولاد مشاهده می گردد، معتقدم با وجود عدم بازدید از امکانات ورزشی سایر شهرها، امکاناتی نظیر این باشگاه در سایر باشگاه ها وجود نداشته باشد.

وی گفت: دو زمین چمن اختصاصی گسترش فولاد، می تواند به عنوان مکان تمرینی مناسب، عملکرد قابل قبولی داشته باشد. با این وجود معتقدم میزبانی مناسب ایران، نیازمند یاری دولت است.

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: تسنیم
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 3421

به "4 کشور کاندیدای میزبانی جام ملت های آسیا 2019" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 کشور کاندیدای میزبانی جام ملت های آسیا 2019"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید