یوونتوس در پی معاوضه رابیو با اریکسن

به گزارش مجله آزمون اول، باشگاه یوونتوس میخواهد هافبک فرانسوی اش را با هافبک دانمارکی تیم فوتبال تاتنهام معاوضه کند.

یوونتوس در پی معاوضه رابیو با اریکسن

به گزارش خبرنگاران، طبق ادعای نشریه فرانسوی Le10Sport، باشگاه یوونتوس خود را آماده ارائه پیشنهادی به تاتنهام می نماید که به واسطه آن میخواهد در ماه ژانویه آدرین رابیو، هافبک فرانسوی خود را به این باشگاه انگلیسی بدهد تا در ازایش کریستین اریکسن را به خدمت بگیرد. قرارداد اریکسن 27 ساله با تاتنهام در انتها فصل جاری به انتها می رسد و به نظر نمی رسد قرارداد جدیدی هم بین طرفین به امضا برسد.

آدرین رابیو 24 ساله که این فصل مجموعاً تنها 205 دقیقه برای راه راه پوشان تورین به میدان رفته، در تابستان اخیر به عنوان بازیکن آزاد به یوونتوس ملحق شد، این در حالی است که تاتنهام هم نسبت به جذب این بازیکن فرانسوی علاقه مند بود. یوونتوس اگر پیروز نشود در پنجره نقل وانتقالات زمستانی اریکسن را از تاتنهام به خدمت بگیرد، تابستان آینده هم شانس خود را برای جذب این هافبک دانمارکی به عنوان بازیکن آزاد امتحان خواهد نمود.

این هافبک دانمارکی که در سال 2013 از آژاکس به تاتنهام پیوست و تاکنون در 277 بازی برای تاتنهام به میدان رفته و 66 گل هم به ثمر رسانده است، مورد توجه باشگاه هایی همچون رئال مادرید، پاری سن ژرمن، یوونتوس و منچستریونایتد قرار گرفته است.

تاتنهام اخیراً پیشنهادی جدید با دستمزد هفتگی 230 هزار پوند را به اریکسن ارائه کرد تا او را برای ماندن در جمع اسپرزها متقاعد کند، اما این پیشنهاد مورد موافقت این بازیکن قرار نگرفت.

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 3322

به "یوونتوس در پی معاوضه رابیو با اریکسن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوونتوس در پی معاوضه رابیو با اریکسن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید