یوسنیک: هیچ کدام از خواسته های کادر فنی محقق نشدند، در مورد تصمیم جدایی اسکوچیچ از صنعت نفت حرفی ندارم

به گزارش مجله آزمون اول، مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: هیچ کدام از خواسته های مطرح شده کادر فنی تیم، توسط مسئولان باشگاه صنعت نفت محقق نشدند.

یوسنیک: هیچ کدام از خواسته های کادر فنی محقق نشدند، در مورد تصمیم جدایی اسکوچیچ از صنعت نفت حرفی ندارم

تونی یوسنیک مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در گفت وگو با ، در مورد شایعه خروجش به همراه دراگان اسکوچیچ سرمربی این تیم از جمع برزیلی های ایران مطرح نمود: تیم صنعت نفت آبادان با مسائل زیادی دست و پنجه نرم می کند. همچنین در این راستا مدیریت باشگاه هم این مسئله را با ما در میان گذاشته است.

او افزود: در مورد تصمیم جدایی اسکوچیچ از تیم هم، من نمی توانم بیشتر از چیزی که قبلا خودش به رسانه ها توضیح داده است حرفی بزنم.

هیچ کدام از خواسته های کادر فنی توسط مسئولان محقق نشدند

یوسنیک در مورد محقق نشدن خواسته کادر فنی تیم صنعت نفت توسط مدیران این باشگاه بیان نمود: ما قبل از اینکه به ایران بیاییم در مورد استراتژی و برنامه هایی که برای تیم داریم و همچنین بحث خرید بازیکنان در فصل و نقل و انتقالاتی صحبت هایی داشتیم، اما حالا تیم صنعت با مسائل مالی رو به رو است ما هم خواسته هایی داشتیم که هیچ کدام از آن ها به دلایلی که گفتم، محقق نشدند.

بازیکنان خارجی مدنظر مان جذب نشدند

مربی تیم صنعت نفت آبادان ادامه داد: مطمئنا در آینده اگر مسائل تیم صنعت حل شود تیم ما هم بهتر خواهد شد. ابتدای فصل نظر ما بر این بود تا بازیکنان خراجی به توافق برسیم، اما هیچ یک از این نیازهایمان عملی نشدند.

اگر شرایط مالی بهتر شود مطمئنا روی عملکرد تیم تاثیرگذار خواهد بود

یوسنیک در پاسخ به این سوال که شرایط تیم صنعت نفت آبادان در لیگ را چطور ارزیابی می کنید، اظهار کرد: مطمئنا اگر شرایط باشگاه بهتر شود بازیکن خارجی هم جذب می کنیم و قطعا روی عملکرد تیممان تاثیر مثبت خواهد گذاشت، اکنون هم با وجود همه مسائل برای موفقیت تیم تلاش می کنیم.

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 3088

به "یوسنیک: هیچ کدام از خواسته های کادر فنی محقق نشدند، در مورد تصمیم جدایی اسکوچیچ از صنعت نفت حرفی ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوسنیک: هیچ کدام از خواسته های کادر فنی محقق نشدند، در مورد تصمیم جدایی اسکوچیچ از صنعت نفت حرفی ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید