کشف یک میلیارد و 700 میلیون ریال پوشاک قاچاق

به گزارش مجله آزمون اول، جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف یک میلیارد و 700 میلیون ریال پوشاک قاچاق در شهرستان کنگاور خبر داد.

کشف یک میلیارد و 700 میلیون ریال پوشاک قاچاق

به گزارش خبرنگار، جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف یک میلیارد و 700 میلیون ریال پوشاک قاچاق در شهرستان کنگاور خبر داد.

سردار علیرضا مرزبانی گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور، حین کنترل خودرو های عبوری به 2 دستگاه خودرو سواری تیبا و سمند مشکوک شده و آن ها را متوقف کردند.

او ادامه داد: در بازرسی از خودرو تیبا 415 دست پوشاک و در بازرسی از سمند هم 9 کیسه معادل 230 کیلو پوشاک تاناکورا قاچاق کشف شد.

سردار مرزبانی بیان نمود: طبق نظر کارشناسان ارزش محموله های قاچاق کشف شده به یک میلیارد و 700 میلیون ریال می رسد.

جانشین فرمانده انتظامی استان در سرانجام با اشاره به دستگیری 2 نفر در این خصوص، از معرفی آن ها به دستگاه قضائی و صدور حکم لازم خبر داد

پلمب 11 باب قلیانسرا در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از پلمب 11 باب قلیانسرا در کرمانشاه خبر داد.

سرهنگ حسین براری گفت: در راستای طرح نظارتی و جلوگیری از عرضه و استعمال مواد دخانی در سفره خانه ها و قهوه خانه ها این تعداد قلیانسرا توسط ماموران کلانتری 19 طاقبستان پلمپ شد.

او افزود: ماموران کلانتری طاقبستان پس از هماهنگی لازم با مرجع قضائی نسبت به اجرای طرح پاکسازی مراکز عرضه قلیان در محدوده باغ ابریشم اقدام و از تعدادی واحد صنفی بازدید کردند.

سرهنگ براری علت پلمب این قلیانسرا ها را فعالیت غیرقانونی و عدم پایبندی به قوانین صنفی بیان نمود.

دستگیری سارق حرفه ای با 21 فقره سرقت در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری سارق حرفه ای و کشف 21 فقره سرقت با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

سرهنگ حسین براری گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران کلانتری آزادگان با انجام کار های اطلاعاتی پیروز به شناسایی یکی از سارقان حرفه ای شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

سرهنگ براری بیان نمود: متهم دستگیر شده در بازپرسی ها به ارتکاب 21 فقره سرقت از قطعات و محتویات خودرو و همچنین اماکن خصوصی اعتراف کرد.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه در سرانجام از معرفی سارق دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 3349

به "کشف یک میلیارد و 700 میلیون ریال پوشاک قاچاق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف یک میلیارد و 700 میلیون ریال پوشاک قاچاق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید