کدام خودروها سهمیه بنزین نمی گیرند؟ ، شرایط عادی است

به گزارش مجله آزمون اول، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با بیان اینکه هیچ مسئله ای نه در تأمین سوخت و نه در توزیع سوخت نداریم گفت: شرایط تمامی جایگاه ها در حال رصد بوده و تحت کنترل است و خروج از مدار، در هیچ کدام از جایگاه های کشور گزارش نشده است.

کدام خودروها سهمیه بنزین نمی گیرند؟ ، شرایط عادی است

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم، فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در خصوص شرایط جایگاه های عرضه بنزین گفت: همه چیز در شرایط عادی بسر می برد و هیچ مسئله ای نه در تأمین سوخت و نه در توزیع سوخت نداریم.

وی افزود: شرایط تمامی جایگاه ها در حال رصد بوده و تحت کنترل است و هیچ مسئله ای نیز تا این لحظه وجود نداشته است.

  • تمامی جایگاه های عرضه بنزین در مدار هستند

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در پاسخ به اینکه آیا جایگاهی در کشور بوده که به دلیل ازدحام زیاد و یا هر مشکل فنی احتمالی از مدار خارج شود؟، گفت: نه به هیچ وجه؛ خروج از مدار، در هیچ کدام از جایگاه های کشور گزارش نشده است.

وی ادامه داد: جزئیات سهمیه بنزین خودروهای مسافر برخطی و بین شهری، آژانس های مسافربری و آموزشگاه های رانندگی به زودی و در زمانی که تصمیمات نهایی اخذ شد، طی اطلاعیه ای اعلام می شود.

  • مالکان موتورسیکلت ها و خودروهای فرسوده بنزین آزاد بزنند

کاهی همچنین در خصوص مالکان موتورسیکلت ها با سن بالای 10 سال و خودروهایی با سن بالای 25 سال، گفت: طبق قانون به این وسایل نقلیه به علت فرسودگی، سهمیه بنزین تعلق نمی گیرد؛ در صورتی که در این زمینه نیز، تصمیم جدیدی اتخاذ شود، ما مجری قانون هستیم و هرنوع تصمیم جدید را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

وی افزود: با آغاز سهمیه بندی بنزین، محدودیت 20 لیتری سوخت گیری با کارت جایگاه ها برداشته شده و مردم در صورت استفاده از کارت جایگاه ها می توانند در هر نوبت تا 60 لیتر سوخت گیری کنند.

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 4015

به "کدام خودروها سهمیه بنزین نمی گیرند؟ ، شرایط عادی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام خودروها سهمیه بنزین نمی گیرند؟ ، شرایط عادی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید