کالدرون بر خلاف برانکو، دو بازیکن رکورددار شدند

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس که این فصل با روزهای اوج خود فاصله دارد، در دیداری نزدیک و به سختی توانست پیکان را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد تا در خاتمه هفته هفتم 12 امتیازی گردد.

کالدرون بر خلاف برانکو، دو بازیکن رکورددار شدند

گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی این تیم بر خلاف برانکو اعتقاد زیادی به استفاده از ترکیب ثابت و تعویض های تعیین و تکراری ندارد و از تعداد بازیکنان بیشتری در بازی های مختلف استفاده می نماید و در هفت بازی این تیم در فصل نوزدهم جمعا 21 بازیکن مورد استفاده قرار گرفته اند.

دو بازیکن صد درصدی

در هفت هفته گذشته دو بازیکن در تیم پرسپولیس در تمام بازیها به میدان رفته و هرگز تعویض نشده اند تا آماری صد درصدی از خود به جا گذاشته باشند. احمد نوراللهی و علی علیپور دو سرخ پوشی هستند که با 630 دقیقه بازی رکورد دار حضور در تیم پرسپولیس هستند و تغییر ناپذیرترن بازیکنان این تیم می باشند.

اولین تعویض برای ترابی

تا پیش از بازی پرسپولیس و پیکان، مهدی ترابی نیز آماری صد درصدی در حضور در میدان داشت. اما گلزن پرسپولیس مقابل پیکان برای اولین بار در این فصل تعویض شد تا هم خارج شدن از ترکیب را تجربه نموده و هم در دقایق بازی از علیپور و نوراللهی عقب بماند. ترابی با 623 دقیقه بازی و تنها با 7 دقیقه کمتر از علیپور و نوراللهی، سومین بازیکن ثابت سرخ پوشان است.

بازیکنی برای همه بازی ها

به جز نوراللهی، علیپور و ترابی، یک بازیکن دیگر از پرسپولیس سابقه حضور در تمام بازی های این تیم در فصل جاری را دارد، با این تفاوت که وی در همه این بازیها بازیکن ثابت نبوده، بعضا یا از زمین خارج شده و یا از خارج از زمین به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمده است. وحید امیری دیگر شاگرد کالدرون است که در همه بازیهای تیمش مورد استفاده قرار گرفته و جمع دقایق حضور او در زمین 565 دقیقه است و از جمله بازیکنان پر کار این فصل تیمش است.

دو مدافع با یک آمار

محمد انصاری و محمد حسین کنعانی زادگان دو مدافع تیم پرسپولیس عملکرد و آماری کاملا شبیه به هم دارند. این دو مدافع هفته های اول و دوم را از دست دادند و از هفته سوم و بازی مقابل صنعت نفت به ترکیب ثابت سرخ پوشان رسیدند و از آن بازی تا امروز در همه بازیهای این تیم به صورت کامل حضور داشته و آمار 450 دقیقه بازی را دارند.

کمترین دقیقه بازی

حسین ماهینی با حضور در 2 بازی و تنها 11 دقیقه حضور در میدان، کمترین میزان حضور در بازیهای تیمش را دارد. ماهینی مقابل سپاهان و شهر خودرو به کار گرفته شد که پرسپولیس در هر دو بازی مغلوب شد.

ربیع خواه باز هم فیکس شد

محسن ربیع خواه که از او با عنوان بازیکن مورد علاقه برانکو یاد می شد، دو هفته ای است که مورد اعتماد کالدرون قرار گرفته است. وی که تا هفته پنجم تنها در یک بازی آن هم به میزان 4 دقیقه به کار گرفته شده بود، از هفته ششم به بعد به ترکیب ثابت سرخ پوشان اضافه شد و در دو بازی آخر این تیم بدون تعویض و تغییر حضور داشته است.

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 3456

به "کالدرون بر خلاف برانکو، دو بازیکن رکورددار شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کالدرون بر خلاف برانکو، دو بازیکن رکورددار شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید