پاویون ملی ایران در 2 نمایشگاه استراتژیک نفت و گاز دنیا

به گزارش مجله آزمون اول، خبرنگاران: شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان پاویون ملی ایران را در بیستمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی نفت و گاز ترکمنستان در عشق آباد و دهمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی نفت و گاز عمان را در مسقط برگزار می نماید.

پاویون ملی ایران در 2 نمایشگاه استراتژیک نفت و گاز دنیا

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه بین المللی استان اصفهان، صنعت نفت ایران به عنوان مهم ترین صنعت کشور همیشه در حال توسعه و پیشرفت بوده و سبب شده ایران به عنوان یکی از بزرگ ترین فراوری کنندگان نفت و گاز، صندلی مهمی را در فراهم کردن انرژی دنیا به خود اختصاص دهد.

صنعت نفت و گاز کشور علاوه بر تأمین احتیاج داخلی و صادرات، احتیاجمند صنایع قدرتمندی در حوزه فناوری ها، تجهیزات و خدمات صنعتی بوده و در عین حال دارای ظرفیت فراوانی در فراوری فرآورده های نفتی و ارائه خدمات فنی- مهندسی است.

2 کشور ترکمنستان، همسایه شمالی ایران، و عمان در حاشیه خلیج فارس نیز به علت برخورداری از ذخایر عظیم نفت و گاز مکان هایی مناسب برای سرمایه گذاری در صنایع نفت و گاز به شمار می روند.

کشور ترکمنستان با داشتن مقام چهارم دنیا از نظر ذخایر گاز طبیعی، دارا بودن منابع شناخته نشده بزرگی از نفت و گاز و به عنوان بزرگ ترین مقصد صادراتی خدمات فنی و مهندسی ایران میخواهد تمام زیرساخت های نفتی خود را تا سال 2030 نوسازی کند و به مرکز لجستیک آسیای میانه تبدیل گردد.

کشور عمان نیز به دلیل موقعیت استراتژیک ویژه، دسترسی به کریدورهای مهم انرژی دنیا، داشتن ساختار مالی پایدار، زیرساخت های عالی و سیاست تجارت باز و آزاد، کشوری منحصربه فرد برای سرمایه گذاری شناخته شده است.

در این راستا و با هدف فراهم کردن شرایط لازم برای حضور توانمند فعالان صنعت نفت و گاز کشور در عرصه های بین المللی، شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان پاویون ملی ایران را در بیستمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی نفت و گاز ترکمنستان از تاریخ 26 الی 28 آبان 1394 در عشق آباد و دهمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی نفت و گاز عمان را از تاریخ 2 الی 4 فروردین ماه 1395 در مسقط برگزار می نماید.

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: تسنیم
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 3574

به "پاویون ملی ایران در 2 نمایشگاه استراتژیک نفت و گاز دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاویون ملی ایران در 2 نمایشگاه استراتژیک نفت و گاز دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید