ولی نژاد: برای ماندن در تیم ملی باید بهترین عملکرد را داشت

به گزارش مجله آزمون اول، ملی پوش تکواندو بانوان گفت: تیم ملی بزرگسالان ستاره های زیادی دارد و برای ماندن در این تیم باید بهترین عملکرد را داشته باشیم.

ولی نژاد: برای ماندن در تیم ملی باید بهترین عملکرد را داشت

یلدا ولی نژاد ملی پوش تکواندو بانوان در گفت و گو با ، درباره حضورش در تیم ملی تکواندو بانوان اعلام کرد: پس از اینکه در تیم ملی پایه در المپیک آرژانتین موفق به کسب مدال طلا شدم این فرصت را داشتم که درانتخابی تیم ملی شرکت کنم و خوشحالم که موفق شدم به اردوی تیم ملی دعوت شوم.

او ادامه داد: تیم ملی تکواندو بانوان در رده بزرگسالان ستاره های زیادی دارد و برای اینکه بتوانیم در تیم باقی بمانیم باید بهترین عملکرد را داشته باشیم تا فرصت همراهی تیم ملی را در مسابقات جهانی منچستر داشته باشیم. کار سختی است اما تمام تلاشم را به کار می گیرم تا همراه با تیم بمانم.

ملی پوش تکواندو توضیح داد: من در وزن منهای 73 کیلوگرم مبارزه کردم اما در اردو با نظر کادر فنی وزنخودم را کاهش می دهم و در وزن پایین تر به تمرین می پردازم. در این وزن که هستم کیمیا همتی و ملیکا میر حسینی نیز حضور دارند که عملکرد بسیار خوبی دارند.

ولی نژاد درباره المپیک 2020 توکیو گفت: بانوان ما شانس زیادی برای کسب سهمیه المپیک دارند و امیدوارم که در این رقابت ها هم شاهد موفقیت تیم های ملی باشیم.

او درباره وضعیت مصدومیت خود بیان کرد: پیش از حضور در المپیک جوانان وضعیت مصدومیتم با فیزیوتراپی بهتر شده بود اما در جریان مسابقات به دلیل مبارزاتی که انجام دادم از ناحیه زانو مجدد آسیب دیدگی ام بیشتر شد و در حال حاضر مجدد تخت درمان هستم.

ملی پوش تکواندو بانوان در سرانجام درباره حضورش در لیگ برتر گفت: بعد از مسابقات المپیک جوانان به دلیل مصدومیتی که داشتم نتوانستم در دور رفت شرکت کنم و با تیمی قرارداد نبستم اما اگر در دور برگشت بتوانم در تیمی حاضر شوم به طور حتم روی شیاپ چانگ خواهم رفت.

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 400

به "ولی نژاد: برای ماندن در تیم ملی باید بهترین عملکرد را داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ولی نژاد: برای ماندن در تیم ملی باید بهترین عملکرد را داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید