وریا غفوری: استقلال احتیاج به حمایت دارد

به گزارش مجله آزمون اول، کاپیتان استقلال می گوید تیمش با حمایت طرفداران در هفته های آینده بهتر می گردد.

وریا غفوری: استقلال احتیاج به حمایت دارد

به گزارش خبرنگاران، وریا غفوری بعد از شکست تیمش مقابل ماشین سازی گفت: بدنسازی خیلی خوبی داشتیم. انتظارمان این بود که بهتر از این عمل کنیم. در نیمه نخست خوب عمل نکردیم اما در نیمه دوم بهتر شدیم. روی یک ضد حمله خطا دادیم و گل خوردیم. مطمئنا تیم ما در ادامه بهتر خواهد شد و به شرایط ایده آل می رسیم.

او درباره نگرانی طرفداران بعد از این شکست گفت: طرفداران حق دارند. دنبال بهانه نیستم. یک مقدار احتیاج به حمایت داریم. تیمی که تغییرات زیاد داشته، احتیاج به حمایت دارد تا در سریع ترین زمان به هماهنگی برسد و نتایج خوبی را کسب کند.

هافبک استقلال با انتقاد از توپ های لیگ برتر اظهار کرد: این توپ افتضاح است. نمی دانم چه کسی این توپ ها را آورده است. اصلا این توپ درجه یک است یا نه؟ این توپ کارشناسی نشده است. توپ خیلی سنگین است. نمی توان به راحتی به آن ضربه زد. همه تیم ها نظر من را دارند. اگر سازمان لیگ به نظر فوتبالیست ها و مردم احترام می گذارد باید توپ ها را عوض کند.

وریا غفوری درباره مسائل البسه این تیم گفت: قرارداد باشگاه با اسپانسر دیر بسته شده است. امیدوارم باشگاه با اسپانسر به تعامل خوبی برسد تا لباسی درخور استقلال داشته باشیم.

وی درباره عملکرد شاهین طاهرخانی در نخستن بازی لیگ اظهار کرد: او اولین تجربه خود را پشت سر گذاشت. باید او را حمایت کنیم. او هم باید درک کند در کدام تیم است و بهترین توانایی خود را ارائه دهد.

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 2440

به "وریا غفوری: استقلال احتیاج به حمایت دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وریا غفوری: استقلال احتیاج به حمایت دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید