وار هم حریف اتلتیکو نشد

به گزارش مجله آزمون اول، اتلتیکو با دو گل مدافعان اروگوئه ای با پشتوانه خوبی به تورین می رود و شانس خوبی برای صعود دارد.

وار هم حریف اتلتیکو نشد

وار هم حریف اتلتیکو نشد

هرچند بازبینی ویدیویی یک پنالتی و یک گل اتلتیکو مادرید را باطل کرد، این تیم در خانه توانست یوونتوس را با دو گل شکست دهد و گام بزرگی به سوی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بردارد.

بازی دو تیمی که از نظر استحکام ساختار دفاعی و فرصت طلبی شباهت زیادی به یکدیگر دارند در نیمه اول با تساوی بدون گل به خاتمه رسید. اولین خطر جدی بازی ضربه ایستگاهی رونالدو در دقیقه 9 از فاصله ای نسبتا دور بود که اوبلاک به سختی به کرنر فرستاد.

بازی در این نیمه متعادل پیش می رفت تا دقیقه 28 که دیه گو کاستا توانست با عبور از دی چیلیو در موقعیت خوبی قرار بگیرد، ولی با خطای مدافع یوونتوس متوقف شد. سوایر، داور آلمانی این خطا را پنالتی تشخیص داد، ولی یاری داور ویدیویی نظر او را تغییر داد و محل خطا به بیرون محوطه جریمه منتقل شد.

اتلتیکو نیمه دوم را زهردارتر آغاز کرد و دیه گو کاستا در دقیقه 51 فرصتی عالی برای زدن گل داشت. او روی پاس گریزمان در موقعیت تک به تک نهاده شد، ولی در حالی که چزنی، دروازه بان یووه سر خورده بود، ضربه اش را با بی دقتی به بیرون دروازه زد.

در دقیقه 57 گریزمان ضربه دقیقی را از درون محوطه جریمه بالای سر چزنی فرستاد، ولی دروازه بان لهستانی در آخرین لحظه توپ را لمس کرد تا با برخورد به تیر افقی به زمین برگردد و مدافعان یووه پیروز به دفع آن شدند.

کاستا در دقیقه 58 جایش را به موراتا داد و این مهاجم تازه نفس پیروز شد در دقیقه 70 دروازه یوونتوس را باز کند. او پیروز شد سانتر فلیپه لوئیز را با ضربه سر به تور دروازه برساند، ولی در حالی که طرفداران اتلتیکو جشن گرفته بودند، داور روی اعتراض بازیکنان یووه تصمیم به بازبینی صحنه گرفت. او تشخیص داد که موراتا کیه لینی را هل داده و گل را نپذیرفت. البته در تصاویر آهسته به نظر می رسید مدافع یووه کمی بزرگنمایی نموده.

اتلتیکو پس از این گل برای دقایقی روحیه اش را از دست داد، ولی حملات این تیم ادامه پیدا کرد و انتها در دقیقه 78 به گل رسید. کرنر لمار، دیگر بازیکن تازه نفس اتلیتکو در رفت و برگشت به خیمنز رسید که او دروازه را از فاصله نزدیک باز کرد. تصاویر آهسته نشان داد این صحنه هم مشکوک به خطای بازیکنان اتلیتکو است، ولی داور گل را پذیرفت.

در دقیقه 83 اتلیتکو روی یک ضربه ایستگاهی به گل دوم رسید. این بار توپی که گریزمان از گوشه زمین فرستاده بود به گودین رسید و او با ضربه ای ماهرانه دروازه یووه را باز کرد. بدین ترتیب اتلتیکو با دو گل مدافعان اروگوئه ای با پشتوانه خوبی به تورین می رود و شانس خوبی برای صعود دارد. -

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 664

به "وار هم حریف اتلتیکو نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وار هم حریف اتلتیکو نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید