هتل افسوس پرینسس (Ephesus Princess) کوش آداسی

به گزارش مجله آزمون اول، هتل 5 ستاره افِسوس پرنسس (Ephesus Princess) یکی از هتل های مجلل شهر کوشی آداسی است و تا مرکز این شهر هشت کیلومتر فاصله دارد.

هتل افسوس پرینسس (Ephesus Princess) کوش آداسی

این هتل و ریزورت در دامنه کوه، در کنار باغ های سرسبز و مشرف به دریای اژه واقع شده است و به نوبه خود یک تفریحگاه مجلل محسوب می شود.

افِسوس پرنسس نزدیک شهر سلجوق و سایت باستانی افسوس قرار گرفته و فاصله آن تا فرودگاه بین المللی ازمیر 75 کیلومتر است که معادل یک ساعت رانندگی است.

این هتل جمعاً دارای 352 اتاق است که در تیپ های مختلفی همچون استاندارد، ویلایی، سوپریور (Superior)، سوئیت های معمولی و اتاق های خانوادگی با یک یا دو اتاق خواب در اختیار مهمانان قرار می گیرد.

این هتل لوکس دارای امکانات گوناگونی است که از آن جمله می توان به این موارد اشاره کرد: سه آسانسور شیشه ای پانوراما در ساختمان مرکزی، استخر روباز بزرگ با تراس آفتاب، تخت خواب های مخصوص حمام آفتاب، استخرهای سرپوشیده، بوفه های عرضه مواد خوراکی.

در این هتل شش رستوران تخصصی فعالیت می کند که در آنها غذاهای بین المللی، ایتالیایی، ترکی، دریایی، غذاهای آسیایی و غذاهای وینی عرضه می شود.

این هتل همچنین به 9 کافه، اینترنت بیسیم رایگان در لابی، کافی نت، اسپا، امکانات پرداختن به انواع ورزش ها از قبیل تنیس، والیبال ساحلی، حمام ترکی، سونا، آیروبیک، ماساژ، مرکز مراقبت از پوست، مرکز بدنسازی، بیلیارد، سرگرمی های شبانه و موسیقی زنده مجهز است.

آژانس برسام سیر ارائه دهنده پکیج تور کوش آداسی هتل افسوس پرینسس میباشد. پکیج این تور شامل اتاق های استاندارد و سوییتهای جونیور میباشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44092948 تماس حاصل فرمایید و یا جهت مشاهده لیست قیمت ها اینجا کلیک کنید .

چنانچه تجربه حضور در این هتل را دارید نقد و بررسی خود را درباره آن بنویسید

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: لست سکند
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 4885

به "هتل افسوس پرینسس (Ephesus Princess) کوش آداسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل افسوس پرینسس (Ephesus Princess) کوش آداسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید