هارمونی بین اعصاب و عضله، از تمرینات ویژه کی روش برای ملی پوشان

به گزارش مجله آزمون اول، بازیکنان تیم ملی در تمرین امروز خود در بخش ویژه ای به تمرینات تمرکزی پرداختند.

هارمونی بین اعصاب و عضله، از تمرینات ویژه کی روش برای ملی پوشان

به گزارش خبرنگاران، تمرینات ویژه تیم ملی فوتبال کشورمان برای مصاف با ویتنام ظهر امروز (چهارشنبه) در زمین شماره دو کریکت شهر ابوظبی پیگیری شد. تمریناتی که با بازگشت و پا به توپ شدن علیرضا جهانبخش همراه بود تا کی روش برای بازی کردن او مقابل ویتنام امیدوار گردد.

با این حال بخشی از تمرین امروز تیم ملی تمرکزی بود که بازیکنان تیم ملی باید در مدت زمان معلومی حالتی خاص را به خود می گرفتند. برای تمرکز بیشتر و هارمونی بین اعصاب و عضلات، یک کِش هم دور پای بازیکنان بود که با فشار روی عضلات آنها این تعادل را بین اعصاب و عضلات ایجاد می کرد. همچنین بخش دیگری از این تمرین همراه با رول هایی بود که بازیکنان باید این رول ها را با دو دست بالای سر خود نگه می داشتند.

در بخش دیگری از این تمرین، بازیکنان دو به دو روبه روی هم ایستادند و یک توپ میان آنها قرار داشت. بازیکنان باید سه حالت مختلف (دست پشت سر، روی شانه و چسباندن دو کف دست به هم) را در این تمرین تمرکزی انجام می دادند و سپس با سرعت عمل توپ را از مقابل شان بردارند. با هر سوت مربی تیم ملی بازیکنان باید حالت های خود را تغییر می دادند و در نهایت هر بازیکنی که می توانست توپ را بردارد، برنده این تمرین بود.

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 477

به "هارمونی بین اعصاب و عضله، از تمرینات ویژه کی روش برای ملی پوشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هارمونی بین اعصاب و عضله، از تمرینات ویژه کی روش برای ملی پوشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید