نیکلاس کیج جشن فیلم فانتزی را با خون به خاتمه می برد

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر، جشنواره معتبر مونترال با اعلام خبر این که فیلم مندی خاتمه بخش این جشنواره خواهد بود از اکران اول شماری از فیلم ها در این دوره اطلاع داد.

نیکلاس کیج جشن فیلم فانتزی را با خون به خاتمه می برد

جشنواره فیلم فنتیژا که جشنواره ای برای حمایت از یک ژانر سینمایی است، فیلم خونبار نیکلاس کیج یعنی تریلر-اکشن مندی را به عنوان فیلم انتها بخش این دوره خود برگزید.

این فیلم که برای نخستین بار در جشنواره فیلم ساندنس و در ژانویه 2018 به نمایش درآمده بود، به عنوان فیلم انتهای جشنواره فیلم فانتزی انتخاب شد.

در این فیلم که دومین فیلم ترسناک نویسنده-کارگردان پانوس کوسماتوس است، آندریا رایزبورو و لینوس روشه نیز بازی می نمایند. فیلمنامه مندی با همکاری کوسماتوس و ایرون استوارت-آن نوشته شده است.

داستان این فیلم در سال 1983 در نزدیک شدو مانتینز می گذرد و نیلاس کیج در آن در نقش رِد میلر بازی نموده است. وی با شریک زندگی اش یعنی مندی بلوم با بازی آندریا رایزبورو ناگهان با ماجرایی وحشتناک روبه رو می شوند چون گروهی خشن از مخلوقات فراطبیعی خانه آنها را تسخیر می نمایند.

این فیلم قرار است اواخر تابستان سال جاری در آمریکا اکران گردد.

جشنواره فیلم فنتیژا که بزرگ ترین فستیوال فیلم بر مبنای ژانر در آمریکای شمالی است دیروز عناوین فیلم هایی را که این دوره نمایش می دهد اعلام نمود.

در همین حال این جشنواره نمایش دهنده فیلم های دیگری برای نخستین بار خواهد بود که برادر بزرگ با بازی دونی ین به کارگردانی کنجی تانیگاکی از جمله آنهاست.

فیلم ساحره لاپلاس ساخته تاکیشی میکی، جزر و مد سیاه ساخته اریک زونکا و Punk Samurai Slash Down ساخته گاکوریا ایشی نیز در همین دوره اولین اکران خود را تجربه می نمایند.

این جشنواره پیشتر اعلام نموده بود فقط یک نفس فاصله آغازگر این جشنواره در بیست و دومین دوره برگزاری اش خواهد بود. این فیلم با بازی رومن دوریس و اولگا کوریلنکو در نقش والدینی است که کوشش دارند تا خانواده شان را از یک سم مرگبار که پاریس را فراگرفته نجات دهند.

جشنواره فیلم فنتیژا از 12 جولای تا یکم آگوست برگزار می گردد.

جشنواره بین المللی فیلم فنتِـیژا جشنواره بین المللی مختص فیلم های درجه ب است در سال 1996 پایه گذاری شد. این جشنواره هر سال در شهر مونترال برگزار می گردد و بزرگترین و معتبرترین جشنواره فیلم های درجه ب در آمریکای شمالی محسوب می گردد.

از فیلم هایی که برای نخستین بار در این جشنواره به اکران عمومی درآمده است می توان به شان می میرد، آبی تمام عیار، حلقه، لعنتی های بی شرف، عطش، عشق و بازیگر هزاره اشاره نمود.

کیج 54 ساله که سال 1995 فصل جوایز سینمایی را فیلم ترک لاس وگاس جارو کرد و ضمن بردن اسکار، گلدن گلوب و جایزه بهترین بازیگر انجمن بازیگران آمریکا را دریافت کرد، بازیگر فیلم های متفاوت دیگری هم بوده که چشم های مار برایان دی پالما، 8ام ام جوئل شوماخر، احیای مردگان ساخته مارتین اسکورسیزی، هواشناس ساخته گور وربینسکی، مرکز تجارت جهانی اولیور استون و ستوان بد ورنر هرتسوگ از جمله آنها هستند.

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 3512

به "نیکلاس کیج جشن فیلم فانتزی را با خون به خاتمه می برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیکلاس کیج جشن فیلم فانتزی را با خون به خاتمه می برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید