نیم قرن پس از قدم گذاشتن انسان بر سطح ماه

به گزارش مجله آزمون اول، نجوم یکی از بخش های جذاب حوزه علم است. وجود دو عامل مهم جذابیت بصری و امکان رصد آسمان از جمله جذابیت های این رشته برای مردم است و به همین دلیل برنامه هایی با موضوعات نجومی برنامه های پرمخاطب در راستای ترویج علم به شمار می روند. با همین رویکرد خبرنگاران مگ از اردیبهشت ماه سال جاری، نخستین برنامه از تولیدات محتوایی تلویزیونی خبرنگاران مگ (Digikala Mag Production) را شروع نموده است. مجموعه راه شیری با موضوع نجوم و آسمان شب و اجرای سیاوش صفاریان پور، سابقه ساخت برنامه های پرمخاطب نجومی همچون برنامه آسمان شب در کارنامه او دیده می گردد، ساخته شده است. فصل اول این مجموعه در ده قسمت با همکاری کارشناسان باسابقه نجوم و مروجان علم در بخش های مختلف مرتبط با نجوم، فضا و محیط زیست پخش شده است.

نیم قرن پس از قدم گذاشتن انسان بر سطح ماه

اکنون ویژه برنامه راه شیری به مناسبت سال روز قدم گذاشتن انسان بر سطح ماه به مرور این اتفاق تاریخی می پردازد. در این برنامه استاد اسماعیل میرفخرایی همراه سیروس برزو به مرور روزنامه های پنجاه سال پیش و پوشش رسانه ها از این اتفاق هیجان انگیز می پردازند. همچنین دکتر محمدرضا نوروزی و محمدرضا رضایی ابعاد فنی این پروژه را آنالیز می نمایند.

ویژه برنامه راه شیری ساعت 18 روز یکشنبه از وبسایت و اینستاگرام خبرنگاران مگ پخش می گردد. تماشای این برنامه مهیج را از دست ندهید.

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 1943

به "نیم قرن پس از قدم گذاشتن انسان بر سطح ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیم قرن پس از قدم گذاشتن انسان بر سطح ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید