نماینده مردم کرج: نامه وزیر علوم درباره دانشگاه فرهنگیان به رهبر انقلاب یک خسارت محض است

به گزارش مجله آزمون اول، عباسی نامه وزیر علوم و تفکر سلیقه ای نسبت به آموزش و پرورش را اشتباه محض دانست که منجر به خسارت محض می گردد و توضیح داد: نتایج ناپسند این خسارت محض امروز و فردا تعیین نمی گردد بلکه سال های آینده گریبان گیر نظام خواهد بود.

نماینده مردم کرج: نامه وزیر علوم درباره دانشگاه فرهنگیان به رهبر انقلاب یک خسارت محض است

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، علیرضا عباسی با تأکید بر وجود داشتن جریانی در کشور که با تزکیه در آموزش و پرورش مشکل دارد، اظهار کرد: چند روز پیش وزیر علوم نامه ای به رهبر انقلاب نوشت که جذب معلم ها به وسیله فارغ التحصیلان دانشگاه بر اساس ماده 28 باشد.

وی ادامه داد: سؤالی که باید پرسیده گردد این است که چرا دولت در این هشت سال آن طور که شایسته است فکری به حال جوان سازی و چابک سازی آموزش و پرورش نکرده و چرا می خواهد بنیان آموزش و پرورش را بر باد دهد؟

علت مخالفت عده ای با دانشگاه فرهنگیان بنیادی است

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس اعلام کرد: البته نیک می دانیم که علت اینکه عده ای با دانشگاه فرهنگیان مخالف هستند، بنیادی است.

وی توضیح داد: این موضع گیری کلیت فرهنگ جامعه را دچار اختلال می نماید، باید برخی از سنسور های جامعه را فعال کنیم که این خطر بزرگی است.

عباسی به منویات رهبری اشاره نمود که هر مقدار هزینه کردن در آموزش و پرورش سرمایه گذاری است و اضافه کرد: به دلیل اینکه نسل های متمادی از این طریق تربیت می شوند. این در حالی است که متأسفانه هر روز به فکر تجویز نسخه های جدیدتر هستند.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس نامه وزیر علوم و تفکر سلیقه ای نسبت به آموزش و پرورش را اشتباه محض دانست که منجر به خسارت محض می گردد و توضیح داد: نتایج ناپسند این خسارت محض امروز و فردا تعیین نمی گردد بلکه سال های آینده گریبان گیر نظام خواهد بود.

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 19391

به "نماینده مردم کرج: نامه وزیر علوم درباره دانشگاه فرهنگیان به رهبر انقلاب یک خسارت محض است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده مردم کرج: نامه وزیر علوم درباره دانشگاه فرهنگیان به رهبر انقلاب یک خسارت محض است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید