نرخ جدید تاکسی های درون شهری و آژانش تلفنی اعلام شد

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران، عزت جبانی عصر امروز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به افزایش نرخ کرایه تاکسی های درون شهری و آژانش تلفنی در اهر، گفت: این افزایش کرایه با رویکرد بهبود ارایه خدمات بهتر به شهروندان در مسیرهای مختلف و همچنین درک شرایط استهلاک فعالان این حوزه اتخاذه گردیده است.

نرخ جدید تاکسی های درون شهری و آژانش تلفنی اعلام شد

وی، تاکسی های درون شهری و آژانس مجوز دار را سالم ترین و امن ترین و امین ترین وسیله برای جابجای شهروندان در سطح شهر معرفی کرد و افزود: کلیه رانندگان تاکسی دون شهری دارای پروانه فعالیت مجاز هستن و تمام مراحل قانونی و تائید صلاحیت اخلاقی از مراجع ذیربط را اخذ نموده اند.

جبانی گفت: طی سالهای گذشته خوشبختانه هیچ مورد خاصی از این حوزه شکایات مردی به سازمان حمل و نقل شهری گزارش نشده مگر به ندرت که آنهم در مورد اخذ کرایه است و از عموم شهروندان انتظار است در سطح شهر از تاکسی های درون شهری زرد رنگ استفاده نمایند تا در صورت هرگونه بروز احتمالی از جمله (جا ماندن مدارک شخصی و وسایل شخصی ...)تا بتوانن با شناسایی از طریق کد شیشه و یا مراجعه به سازمان حمل و نقل شهرداری و همکاری با این سازمان مسائلشان برطرف گردد.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری اهر بابیان اینکه شهروندان بایستی از سوار شدن به خودروهای مسافربری که شناسنامه دار نیستند و ساماندهی نشده اند خودداری نمایند تاکید نمود: نرخ ماهانه سرویس مدارس مینی بوس ها را 40 هزار تومان و سواریهای مجاز را 50 هزار تومان به تصویب رسیده است.

وی افزود: کلیه کسانی که قصد سرویس دهی به مدارس را دارند می توانند به سازمان حمل و نقل شهرداری مراجعه نموده و تا از این طریق به شرکتهای مجاز معرفی گردند و بعد از سیر مراحل قانونی و اخذ صلاحیت اخلاقی به شرکت و آموزش پرورش جهت ارایه خدمات معرفی شوند.

جبانی از وجود نزدیک به 2000 فعال حوزه حمل و نقل درون شهری و پایانه های مسافربری شهری اطلاع داد و گفت: این سازمان با تمام وجود برای ساماندهی و رسیدگی به مسائل آنها در حوزه اختیارات این سازمان کوشش می نماید.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری اهر اعلام نمود: سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری اهر در اولین فرصت با تدابیر شهردار و شورای شهر به ساماندهی مسافربرهای بین شهری چای کنار خواهند پرداخت.

وی یادآور شد: شماره تلفن 44349833 متعلق سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری اهر آماده دریافت نقدها و پیشنهادات مردم است.

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 63

به "نرخ جدید تاکسی های درون شهری و آژانش تلفنی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نرخ جدید تاکسی های درون شهری و آژانش تلفنی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید