ناظم الشریعه: تیم سوم دنیا باید کاملاً کم اشتباه بازی کند

به گزارش مجله آزمون اول، سیدمحمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران اعتقاد دارد شاگردانش که در جام دنیای 2016 به مقام سوم دنیا رسیدند، باید کم اشتباه بازی نمایند.

ناظم الشریعه: تیم سوم دنیا باید کاملاً کم اشتباه بازی کند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سیدمحمد ناظم الشریعه پس از رجحان تیم ملی فوتسال کشورمان مقابل قرقیزستان گفت: به مردم خوب ارومیه به دلیل حضور پرشورشان تبریک می گویم. این مدت به ما خیلی خوب گذشت و فکر می کنم مردم هم از بازی ها راضی بودند. بازی زیبا، پُرگل و تماشاگرپسندی را شاهد بودیم و تماشاگران از دیدن این بازی لذت بردند.

وی با اشاره به وجود اشتباهاتی در خط دفاعی تیمش گفت: به هرحال تیم سوم دنیا باید کاملاً کم اشتباه بازی کند و همواره به بازیکنانم هم گفته ام تیمی برنده است که کمتر گل بخورد. بدون شک تلفیق بازیکنان جوان و باتجربه کار سختی است، به خصوص که زمان تمرین کمی داشته باشید. البته تا مسابقات مرحله نهایی، زمان کافی را در اختیار داریم و به همین دلیل اصلاً نگران نیستیم. این ایرادات را باید تا مرحله نهایی رفع کنیم. این بازیکنان، آینده فوتسال کشورمان هستند و در این مسابقات توقع خاصی از آنان نداشتیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال با تشکر از عملکرد بازیکنان جوان تیمش توضیح داد: بازی در چنین جوی سخت است، به خصوص که این بازیکنان جوان هستند و بازیکنی که 20 ساله نشده، در حضور این تماشاگران و با زمان کمی که داشته، به میدان رفته است. البته صد درصد تغییراتی تا پیش از مرحله نهایی خواهیم داشت و دو تورنمنت پیش رو داریم که آنها را هم ملاک قرار می دهیم. مطمئناً از تیمی که هشت یا 9 تغییر داشته است، نباید توقع بیشتری داشت و من از عملکرد بازیکنان راضی هستم.

ناظم الشریعه با انتقاد از عدم پخش مسابقات تیم ملی فوتسال گفت: امیدوارم صداوسیما وقت بیشتری برای فوتسال بگذارد و پخش زنده مسابقات انجام گردد. تیم ملی فوتسال، سوم دنیا است و پخش زنده موجب انگیزه بازیکنان می گردد.

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 3519

به "ناظم الشریعه: تیم سوم دنیا باید کاملاً کم اشتباه بازی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناظم الشریعه: تیم سوم دنیا باید کاملاً کم اشتباه بازی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید