مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تزلزل صندلی ایالات متحده در حوزه فناوری تا شکایت تسلا از جاسوسان داخلی

به گزارش مجله آزمون اول، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تزلزل صندلی ایالات متحده در حوزه فناوری تا شکایت تسلا از جاسوسان داخلی

برترین خبرهای حوزه فناوری طی 24 ساعت اخیر را اینجا بخوانید:

بر اساس نظر سنجی موسسه گالوپ، ایالات متحده دیگر نمی تواند ادعای رهبری جهانی در حوزه فناوری را داشته باشد و اعتبار این کشور در حوزه هوش مصنوعی نیز رو به افول است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گروه خودروسازی تسلا، از بعضی کارمندان سابق خود با اتهام جاسوسی شکایت کرد. بر اساس این شکایت کارمندان مذکور،اسرار تجاری این شرکت را به شرکت های رقیب و به طور تعیین به شرکت زوکس میفروخته اند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

فارین پالیسی نوشت: مارگارت وستاگر، کمیسر اروپا در امور رقابتهای بازرگانی(عضو اتحادیه ضد تراست)، پس از جنگ با بعضی از بزرگترین شرکتهای جهان، کوشش می نماید تا اقتصاد قرن 21 را دوباره تعریف کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

پلیس بریتانیا تصمیم گرفته برای مبارزه با جرائم مختلف و به ویژه عملیات هایی مثل عملیات رهایی گروگان از یک اپلیکیشن استفاده کند که کدهای موقعیت مکانی را با سه کلمه رمزی اعلام می نماید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یک استارتاپ خلاق تصمیم دارد سیستمی را توسعه دهد تا به کاربران یاری کند فیلمها را به صورت رایگان تماشا نمایند. موسساین استارتاپ که MoviePass نام دارد میخواهد پلتفرمی را برای شناخت صورت کاربران استفاده کند تا فیلم های رایگان را به آن ها ارائه دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: انتخاب
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 915

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تزلزل صندلی ایالات متحده در حوزه فناوری تا شکایت تسلا از جاسوسان داخلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تزلزل صندلی ایالات متحده در حوزه فناوری تا شکایت تسلا از جاسوسان داخلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید