مراکز مشاوره رایگان در میبد راه اندازی می گردد

به گزارش مجله آزمون اول، خبرنگاران/یزد رئیس مرکز صدای مشاور بهزیستی استان یزد از راه اندازی مراکز مشاوره و پایگاهای سلامت اجتماعی در شهرستان میبد اطلاع داد.

مراکز مشاوره رایگان در میبد راه اندازی می گردد

محمد علی صادقی پور در نشست مشاوران و موسسات همسو با بهزیستی در شهرستان میبد که به منظور کاهش استرس و اضطراب مردم در مورد کرونا برگزار گردید، گفت: باید به مردم یاد بدهیم که چطور استرس شان را کم نمایند.

وی با بیان این که مردم در این بحران باید برای کاهش استرس ساعات بیشتری را برای ورزش و مطالعه بگذارند، افزود: اگر بتوانیم این شرایط را مدیریت کنیم، فشار ها کمتر خواهد شد و از بحران کرونا هم با موفقیت بیرون خواهیم آمد.

رئیس صدای مشاور بهزیستی استان گفت: مقرر شد در میبد در هر محله، مراکز مشاوره، پایگاه های سلامت اجتماعی و موسسات و تیم هایی راه اندازی گردد، تا به شهروندان، خدمات روانشناختی ارائه بدهند.

صادقی پور گفت: شبکه های مجازی بهترین راه حل ارائه خدمات در این بحران است تا مردم از خانه های خود بیرون نیایند و خدمات را دریافت نمایند.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان یزد، در شهرستان میبد 20 موسسه فعالیت دارند که از این تعداد 14 موسسه خیریه ای و شش موسسه همسو با بهزیستی است.

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 9361

به "مراکز مشاوره رایگان در میبد راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز مشاوره رایگان در میبد راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید