محمدی: با کشتی گیران دائم در ارتباط هستیم، به برگزاری انتخابی تیم ملی اعتقاد دارم

به گزارش مجله آزمون اول، سرمربی تیم کشتی آزاد گفت: برای آنکه درجریان شرایط آزادکاران قرار بگیریم مرتباً با آن ها در ارتباط هستیم

محمدی: با کشتی گیران دائم در ارتباط هستیم، به برگزاری انتخابی تیم ملی اعتقاد دارم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، غلامرضا محمدی درحالیکه در سالن خالی از کشتی گیر خانه کشتی شهید هادی حضور داشت، گفت: ضمن تشکر از فدراسیون کشتی و کسانی که در خانه کشتی همواره زحمت می کشند، امیدوارم خیلی زود اینجا شاهد برگزاری دوباره اردوی تیم های ملی باشیم و این مکان مقدس را دیگر خالی از کشتی گیر نبینیم. ما هر روز با بچه های تیم ملی در تماس هستیم. برای اعضای کادرفنی فیلم از تمرینات شان می فرستند و مرتبا با بچه ها در تماس هستیم، اما تمرین انفرادی در کشتی هیچ وقت جایگزین تمرین تیم ملی نخواهد شد.

وی ادامه داد: باید از راه دور با بچه ها در تماس باشیم و در عین حال هم منتظر تصمیم اتحادیه دنیای کشتی هستیم که ببینیم بعد از تیر ماه قرار است چه اتفاقی رخ دهد. همچنین باید دید ستاد مبارزه با بیماری کرونا چه تصمیماتی در آینده خواهد داشت و از چه زمانی می توانیم اردو ها را شروع کنیم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در خصوص مسابقات انتخابی تیم ملی اظهار داشت: قطعا اگر تصمیمی در این رابطه گرفته شود مبنی بر خرد جمعی خواهد بود. در چند روز آینده با علیرضا دبیر، محسن کاوه و کادرفنی تیم ملی جلسه ای خواهیم داشت تا برنامه داخلی را طراحی کنیم. به شخصه اعتقاد به برگزاری انتخابی تیم ملی دارم، اما به شکلی که یک راستا طراحی شود و فقط بسنده به یک مسابقه داخلی نکنیم. مسابقات مختلفی را قطعا در پیش خواهیم داشت. مثلا جام تختی سال گذشته که در کرمانشاه برگزار گردید، یک مرحله انتخابی ما بود که بیشتر مدعیان درآن حضور داشتند. کسانی که در چارچوب و سیاست کادرفنی بودند در اردو ها و مسابقات برون مرزی و داخلی از جمله قهرمانی کشوری، انتخابی جام تختی، لیگ برتر، باشگاه های دنیا و جام تختی حضور داشته اند و قطعا ما باید امتیاز و شرایط خاصی برای آن ها در نظر بگیریم، اما هنوز در این خصوص به جمع بندی قطعی نرسیده ایم.

وی همچنین در خصوص شرایط علیرضا کریمی گفت: قرار است دکتر کیهانی پای کریمی را معاینه کند و اگر احتیاج به عمل جراحی باشد، این اتفاق خواهد افتاد. زمان خوبی را در اختیار داریم و علیرضا کریمی حتی اگر عمل کند دوباره به مسابقات برمی شود.

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 9819

به "محمدی: با کشتی گیران دائم در ارتباط هستیم، به برگزاری انتخابی تیم ملی اعتقاد دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدی: با کشتی گیران دائم در ارتباط هستیم، به برگزاری انتخابی تیم ملی اعتقاد دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید