مبارزه 550 تکواندوکار در تاشکند، کلاه الکترونیکی به نونهالان رسید

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران، چهارمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی نونهالان دنیا چهارشنبه هفته جاری به میزبانی ازبکستان در کاخ ورزش تاشکند شروع می گردد. در این دوره از مسابقات 550 تکواندوکار از جمله یک پناهنده به مدت چهار روز به رقابت خواهند پرداخت.

مبارزه 550 تکواندوکار در تاشکند، کلاه الکترونیکی به نونهالان رسید

سایت رسمی فدراسیون دنیای تکواندو با انتشار عکسی از معصومه رنجبر قهرمان سال 2017 این مسابقات در آغوش مربی خود بعد از کسب مدال طلا نوشت: این رویداد ، میدانی است برای استعدادهای رو به رشد تکواندو که در یک میدان دنیای توانایی خود را به تصویر کشیده و تجربه کسب نمایند.

دکتر چو رئیس فدراسیون دنیای هم در این مورد گفت: مسابقات قهرمانی نوجوانان دنیا به تکواندوکاران با استعداد این امکان را می دهد که تجربه اولیه و فوق العاده خوبی را بدست آورده و آماده شوند تا به مدار بین المللی سطح بالا دست پیدا نمایند. ضمن اینکه فرصتی است برای دوستی و رفاقت ورزشکاران کشورهای مختلف.

در این دوره 545 تکواندوکار در رده سنی 12 تا 14 سال از جمله محمد محمود پناهند سوری به مدت چهار روز و در 10 وزن دختران و پسران به رقابت خواهند پرداخت.

برای اولین بار در رده نونهالان کلاهای الکترونیکی که هم اکنون در رده بزرگسالان جزو استانداردهاست، مورد استفاده قرار می گیرد.

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 2102

به "مبارزه 550 تکواندوکار در تاشکند، کلاه الکترونیکی به نونهالان رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مبارزه 550 تکواندوکار در تاشکند، کلاه الکترونیکی به نونهالان رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید