ماه رمضان ورزش تعطیل نیست!

به گزارش مجله آزمون اول، برنامه ورزش تعطیل نیست با رویکرد ورزش در خانه در ایام شیوع ویروس کرونا و توصیه های ورزشی در ماه رمضان، با آغاز این ماه هر روز از ساعت 16 از شبکه ورزش سیما پخش می گردد.

ماه رمضان ورزش تعطیل نیست!

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری خبرنگاران از روابط عمومی سیما، همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان شبکه ورزش سیما نیز با تدارکی خوب به استقبال ورزش دوستان در این ایام می رود. حال که مسابقات و رویدادهای ورزشی نیز به دلیل ویروس کرونا حدود 2 ماه است که تعطیل شده شبکه ورزش با پخش روزانه برنامه ورزش تطیل نیست در کوشش است تا همچنان به وسیله آموزش و تشویق عموم مردم در رده های سنی مختلف فرهنگ ورزش کردن را ادامه داده و این مهم را به تک تک ورزشکاران و ورزش دوستان به نوعی منتقل کند.

حال با فرا رسیدن این ماه عزیز و مبارک شبکه ورزش در ساعت مناسب و این بار با تدارکی وسیع تر هر روز از ساعت 16 با برنامه ورزش تعطیل نیست مهمان خانه های بینندگان است.

برنامه زنده ورزش تعطیل نیست با حضور کارشناسان رشته های مختلف ورزشی و موضوع های ورزشی چون مدیریت ورزشی، سینما و ورزش، پزشکی ورزشی و .... همه روزه در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه ورزش سیما پخش خواهد شد.

برنامه ورزش تعطیل نیست به تهیه کنندگی مجتبی پوربخش و با اجرای محمد میر و مجتبی پوربخش هر روز ساعت 16 روی آنتن می رود.

4143/

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 10239

به "ماه رمضان ورزش تعطیل نیست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماه رمضان ورزش تعطیل نیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید